آخرین اخبار

5. دى 1393 - 0:18   |   کد مطلب: 17168
مسئول هیئت عاشورائیان تویسرکان با تأکید بر اینکه 9دی 88 وحدت ملت را به اوج رساند، گفت: صدای ملت در 9دی88، ساز و دهل شیپورچی های غرب را ناکوک کرد.

«محمد نورمحمدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، هشت ماه بحران و فتنه در سال 88 را یک اقدام برنامه ریزى شده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی براى براندازى نظام دانست و گفت: فتنه گران در آن سال از روی جهالت، بی بصیرتی و قدرت طلبی بازیچه دستان ضد انقلاب و بیگانگان به ویژه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی و منافقین بودند.

وی اظهار کرد: عده اندکی نیز هم ناخواسته و از روی ناآگاهی با عوامل فتنه همراه شدند که پس روشنفکری های رهبر معظم انقلاب و روشن شدن پیوند فتنه با دشمنان نظام آن عده نیز به خود آمدند و در دفاع از مرز و بوم خود خودجوش به پا خواستند.

مسئول هیئت عاشورائیان تویسرکان افزود: مردم در آن روزها از اقدامات فتنه گران بهت زده بودند که چگونه به عنوان بازیگری در کنار شیپورهای بی شمار تبلیغاتی رسانه های بیگانه، به دروغ پردازی های خود ادامه می دادند.

نورمحمدی با بیان اینکه ملت که رفتار فتنه گران در روز عاشورای سال 88 و بی حرمتی آنان به اسلام، انقلاب و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و جشن و پایکوبیشان را دیدند تحمل نکردند، افزود: ملت که پس از چند ماه صبر حسنی که در پیش گرفته بودند متوجه شدند فتنه گران توبه نمی کنند و همچنان به همسویی با دشمن ادامه می دهند خودجوش وارد صحنه شدند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور ملت در 9 دی ماه 88 ناشی از باورهای دینی مردم و عشق و محبت آنان به اسلام و تبعیت از رهبری بود، عنوان کرد:  در آن روزها ما نیز دیگر تحمل مان به آخر رسیده بود، چرا که شاهد بودیم هدف فتنه گران اعتراض به کاندید خاصی نیست بلکه آنان و حامیانشان به بهانه انتخابات می خواستند اصول نظام را زیر سوال ببرند.

مسئول هیئت عاشورائیان تویسرکان ابراز کرد:  آنان غافل بودند، غافل از اینکه نظام جمهوری اسلامی در اعتقادات مردم ریشه دارد و کسی نمی تواند توهین به اعتقادت مردم و آرمان های آنان داشته باشد و از مجازات از سوی مردم در امان باشد.

نورمحمدی یادآور شد: در شب راهپیمایی هیئت عاشورائیان تویسرکان گردهم جمع شدند تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندند، ما عهد پیمان نمان را محکم بستیم که اهل کوفه نباشیم و تاریخ را تکرار نکنیم و تا جان در بدن داریم از اسلام، انقلاب و ولایت حمایت کنیم.

وی افزود: فردای آن روز پلاکاردهایی با مضامین دفاع از حریم ولایت و آرمان های اسلامی و انقلابی تهیه کرده و با سایر همشهریان تویسرکانی مان به خیابان ها آمدیم و فریاد زدیم، "در روز عزا حرمت ارباب شکستند، علمدار کجایی".

مسئول هیئت عاشورائیان تویسرکان با تأکید بر اینکه 9دی 88 وحدت ملت را به اوج رساند، عنوان کرد: صدای ملت در 9دی88، ساز و دهل شیپورچی های غرب را ناکوک کرد و در آن راهپیمایی چیزی که بیشتر از همه توجه ما را به خود جلب کرد این بود که از همه سلیقه های سیاسی حضور داشتند.

نورمحمدی ابراز کرد: عکس های نیز گرفته شد، گرچه عکس ها آن همه شور عظیم و حضور پرشور مردم را نمی توانند به تصویر بکشانند اما می توانند خاطره ای از سوی ما برای فرزندانمان در آینده باشند تا ببیند که چگونه پدران و مادرانشان با توکل به خدا و در سایه ولایت، از ظارهرسازی های فتنه گران، آمریکا و انگلیس و خباثت های صهیونیست ترسی به دل راه ندادند و مردانه و شیرزنانه ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

ایمیلroodavar1@gmail.com        سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان