آخرین اخبار

30. دى 1393 - 13:32   |   کد مطلب: 17321
امام جمعه تویسرکان در واکنش به هتاکی نشریه فرانسوی:
ظالمان جهان از عالم گیر شدن اسلام در هراسند
امام جمعه تویسرکان گفت: دشمنان اسلام و ظالمان جهان از عالم گیر شدن اسلام در هراسند و به همین دلیل با نیت شوم و با گمانی باطل به تخریب اسلام روی آورده اند.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور درباره اقدام ضد اسلامی نشریه شارلی ابدو، گفت: این گونه دشمنی ها با اسلام و مسلمانان در طول تاریخ بوده است چرا که اسلام اجازه گردن کشی به ظالمان را نمی دهد و جلوی خوی سلطه جویانه سلطه گران ایستاده است.

وی اظهار کرد: اسلام نمی گذارد سلطه گران ایمان مردم را ببلعند و سرمایه های مردم را به تاراج ببرند، چرا که دستورات اسلام و پیامبر(ص) که خود مایه خیر، برکت و رحمت است تعالی بخش زندگانی بشری است.

امام جمعه تویسرکان افزود: از این رو سران غربی و اروپایی نمی توانند روحیه ظلم ستیزی اسلام را تحمل کنند و چون از عالم گیر شدن اسلام در هراسند با نیت شوم و با گمانی باطل به تخریب اسلام روی آورده اند و به هر قیمتی می خواهند چهره پیامبر(ص) را بد جلوه دهند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: در این توهین و هتاکی های دیگر به مقدسات اسلام بی تردید ردپا و توصیه صهیونیسم جهانی و سران مستکبر غرب نمایان است، آنان  به گمان خود می خواهند چهره اسلام را در سطوح مختلف، با یک اقدامی برنامه ریزی شده در افکار عمومی بده جلوه دهند، اما غافل از این هستند که خداوند توطئه یشان را به خودشان باز می گرداند.

وی ابراز کرد: تجربه نشان داده دشمنان اسلام با این چنین هتاکی ها و نقشه های شوم به اهداف خود نمی رسند، بلکه این اسلام است که محبوبتر می شود.

امام جمعه تویسرکان گفت: این قبیل اقدامات نه تنها اسلام را بده جلوه نمی دهد بلکه آزادیخواهان و مردم سراسر جهان را به خود می آورد و بیشتر حساس کرده که بروند حقیقت اسلام را تحقیق کنند و علاوه بر سبب تقویت روحیه وحدت بین مسلمانان و حتی بین ادیان آسمانی می شود و افرادی چون جرجی جرداق ها پیدا می شوند که به معنای تمام به پیامبر(ص) عشق می ورزند.

حجت الاسلام موحدی ضمن محکوم کردن مجدد اقدام هتاکانه نشریه شارلی ابدو، تأکید کرد: این قبیل کارها از روی منطق نیست وگرنه اگر کسی عاقل باشد با کمی تحقیق متوجه حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان