آخرین اخبار

1. بهمن 1393 - 13:05   |   کد مطلب: 17322
دبیر جنبش فداییان حضرت محمد(ص) همدان از تشکیل این جنبش مردمی در استان خبر داد.
به رودآور به نقل از نافع، غلامرضا فریدونی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه این مراسم در پاسخ به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام پیامبر اکرم(ص) برگزار می شود، افزود: این مراسم 4 بهمن جاری با حضور گروه های مختلف مردم در مساجد سراسر استان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم مردمی و خودجوش، پس از نمازهای صبح، عصر و عشاء زیارت خاصه حضرت رسول اکرم(ص) قرائت خواهد شد.

فریدونی با اشاره به اینکه استان همدان نخستین استان برگزار کننده این برنامه است، یادآور شد: برگزاری این مراسم نخستین گام این جنبش در پاسخ به اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اسلام(ص) است که امید است این برنامه به زودی در سایر استان های دیگر نیز برگزار شود.

 

ملت ایران خود را فدایی حضرت محمد(ص) می دانند

 دبیر جنبش فداییان حضرت محمد(ص) همدان در ادامه با اشاره به اهداف شکل گیری این جنبش خاطرنشان کرد: با این حرکت می خواهیم به صراحت به دشمنان بگوییم مردم ما علاقمند به پیامبر خوبی ها هستند و علاوه بر این علاقمندی خود را فدایی حضرت محمد(ص) می دانند و تبلیغات پوچ و بی اساس دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

غلامرضا فریدونی با اعلام انزجار از این اقدام اهانت آمیز تصریح کرد: دشمن می خواهد با اعتقادات مذهبی مسلمانان بازی کند و در حقیقت می خواهد با تلنگری خودسرانه واکنش ها را ببیند، اما باید بدانند نه تنها ملت ایران اسلامی بلکه دیگر مسلمانان جهان به نقشه شوم و پلید آنها پی برده اند.

وی ادامه داد: مردم هوشیار و نکته سنج جهان اسلام این اقدام توهین آمیز را هرگز نمی بخشند و آن را تنها عملی مضحک وعاملي براي گسترش دين اسلام می دانند.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

تصاویر تکمیلی: 
جنبش فداییان محمد(ص) در استان همدان تشکیل می شود
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان