آخرین اخبار

21. بهمن 1393 - 12:29   |   کد مطلب: 17505
امام جمعه تویسرکان گفت: راهپیمایی 22بهمن؛ راهپیمایی آزادگان، غیرتمندان، عزتمندان و بیداران است.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، 22 بهمن را سالروز پیروزی نور بر ظلمت دانست و گفت: در حقیقت این روز روز پیروزی مؤمنین بر طاغوت است و بدین سبب یوم الله خوانده می شود و بی تردید خداوند متعال نصرتش را بر همه مؤمنین آشکار کرد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یاری خدا و به برکت انقلاب از صلابت، استقلال و آزادی برخوردار است، اظهار کرد:  این عزت از حضور مردم در تمامی عرصه ها به ویژه در راهپیمایی ها شکل گرفته و راهپیمایی 22بهمن؛ راهپیمایی آزادگان، غیرتمندان، عزتمندان و بیداران است.

امام جمعه تویسرکان افزود: بیداران جامعه می دانند که 22 بهمن روز پیروزی بر طاغوت و استکبار است و برای حفظ این پیروزی باید در میدان باشند، چرا که جامعه ما ثابت کرده که بیدار و منتظر صبح ظهور حصرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام موحدی ابراز کرد: در این راهپیمایی هاست که نظام سرمایه داری غرب خواه ناخواه متوجه می شوند که افکار و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی در جهان نمایان تر می شود و در برابر مقاومت ملت های مسلمان به ویژه ملت شریف ایران چاره ای جز عقب نشینی نداشته و بالاخره سر تسلیم فرود خواهند آورد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان