آخرین اخبار

22. بهمن 1393 - 13:31   |   کد مطلب: 17515
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: راهپیمایی با شکوه ملت نشان داد که مردم انتظار دارند توافقی خوب با حفظ داشته ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی صورت گیرد.

به گزارش رودآور «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون تلفیق در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی، ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه های دینی است و دشمنان این نظام به خیال خام خود به دنبال به زانو درآوردن ملت بزرگ ما هستند، غافل از آنکه این ملت با اتکا به خدا تمامی نقشه های شوم آنان را خنثی می کنند.

وی اظهار کرد: تحریم ها هرچند سنگین باشد اما این ملت در دفاع از قرآن، اسلام، مرجعیت و ولایت، دست از پیروی از رهبری برنداشته و این گونه با حضور انقلابی خود در راهپیمایی ها در مقابل تهدیدهای دشمنان نظام ایستاده اند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که از تیم مذاکره کننده به عنوان فرزندان ملت یاد می کنند، افزود: ملت با این راهپیمایی عظیم خود نشان داد که انتظار دارند تا تیم مذاکره کننده با حفظ داشته ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی بتوانند آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند به توافق خوب برسند و نه یک توافق بد.

مفتح تصریح کرد: توافق باید به گونه ای باشد که مجموعه تصمیمات در یک مرحله و در چارچوب منویات رهبری، حفظ منافع ملت و در یک مرحله تصویب شود.

وی همچنین عنوان کرد: فعالیت های انجام شده در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بررسی بودجه 94 در کمیسیون تلفیق که با همکاری نماینده دولت انجام می شود سعی بر این است با اتکا به رهنمودهای مقام معظم رهبری با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب ابلاغ کردند، بودجه متناسبی برای رشد اقتصادی کشور به ویژه در راستای حمایت از محرومین جامعه در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات تویسرکان اشاره کرد و افزود: در مدت یک سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه راه ها و تأمین آب این شهرستان صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: پیشرفت در دو بانده کردن محورهای ورودی و خروجی شهرستان، افتتاح سد سرابی و پیگیری های انجام شده برای احداث سد خرمرود بخشی از این اقدامات در راستای توجه به مطالبات مردم شریف تویسرکان است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان