آخرین اخبار

29. اسفند 1393 - 16:07   |   کد مطلب: 17772
امام جمعه تویسرکان با اشاره به پاک شدن مناطق حساس و با اهمیت عراق از تصرف داعش در روزهای اخیر، گفت: سیاست های غلط آمریکا و هم پیمانانشان در منطقه رو به نابودی است.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در آخرین خطبه های نماز جمعه سال 93 تویسرکان، شکست های سنگین و پی در پی داعش در عراق را نشان دهنده تدابیر مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان(عج) و وحدت مردم عراق دانست و گفت: این شکست ها نشان می دهد که عناصر تکفیری و تروریست ها چاره ای جز شکست ندارند و سیاست های غلط حامیان آن ها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه رو به نابودی است.

وی در ادامه دین اسلام را دینی جامع در پاسخگویی به همه نیازهای مادی و معنوی بشریت دانست و اظهار کرد: اسلام به واسطه وحی الهی برخوردار از همه آموزه هایی است که برای سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت نیاز است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز به مردم، خدمات رسانی گسترده و مضاعف دستگاه های اجرایی با توجه به اینکه تویسرکان در ایام نوروز میزبان میهمامان و مسافران بسیاری است را متذکر شد.

حجت السلام موحدی به همزمانی ایام فاطمیه و عید نوروز اشاره کرد و گفت: صله ارحام از رفتارهای تحسین آمیز دین مبین اسلام است که منافاتی با ایام فاطمیه ندارد و باید دانست که در دید و بازدید ها وعزاداری ها، حرمت این ایام رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه سوری امسال در تویسرکان، از تلاش های مأموران نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان