آخرین اخبار

5. فروردين 1394 - 21:28   |   کد مطلب: 17821
امام جمعه تویسرکان گفت: اگر همدلی در بین مسئولان و مردم باشد در صورتی که انتقادی صورت گیرد، برآشفته نمی شوند بلکه آن انتقاد را صمیمانه و دلسوزانه تلقی می کنند و از آن انتقاد به عنوان فرصتی برای رفع مشکلات بهره می برند.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت گو با خبرنگار رودآور، به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" اشاره کرد و گفت: این همدلی و هم زبانی که دولت و ملت به آن دعوت شده اند به معنای آن است که مسئولان همت گمارند تا خواسته های مردم را پاسخگو و با مردم همدل و هم زبان باشند.

وی با تأکید بر اینکه خواسته مردم این است که اسلام و عدالت در جامعه اجرا شود و مسئولانشان مردمی باشند، اظهار کرد: مردم نیز با دولت منتخب خودشان همکاری و تعامل داشته باشند و در اجرای برنامه های دولت با همدلی و تفاهم وارد میدان شده تا کشور در مسیر پیشرفت سریعتر حرکت کند.

امام جمعه تویسرکان افزود: اعتماد متقابل مردم و مسئولان با یکدیگر، رکن اساسی پیشرفت کشور است و اگر مردم نسبت به مسئولان بی اعتماد باشند، در این صورت به طور قطع مانعی بر سر راه پیشرفت و توسعه به وجود آمده است.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه رمز موفقیت و سربلندی بیش از پیش کشور در سایه همدلی و هم زبانی دولتمردان و مردم نهفته است، عنوان کرد: مسئولان اگر مشکلات و نیازمندی های مردم را درک کنند و درد مردم را به ویژه در مسائل اقتصادی احساس کنند بهتر می توانند برای حل مشکلات آنان قدم بردارند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در نخستین روز فروردین امسال در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: اگر همدلی در بین مسئولان و مردم باشد در صورتی که انتقادی صورت گیرد، برآشفته نمی شوند بلکه آن انتقاد را صمیمانه و دلسوزانه تلقی می کنند و از آن انتقاد به عنوان فرصتی برای رفع مشکلات بهره می برند.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: اگر صمیمیت و همدلی در میان نباشد، مسئولان به جای آنکه از فرصت پیش آمده برای رفع مشکلات استفاده کنند، آن انتقادها را اشکال تراشی و تخریب تلقی کرده و جبهه گیری می کنند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان