آخرین اخبار

14. فروردين 1394 - 21:21   |   کد مطلب: 17900
موافقان و مخالفان توافق هسته‌ای اخیر از هواداران خود برای تجمعات خیابانی در فضای مجازی دعوت کرده و از هر دو گروه نیز عده‌ای با این اقدام از زاویه دید خود مخالفت کرده‌اند.

به گزارش رودآور  به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دو متن زیر را در این رابطه می خوانید:

 
هواداران احمدی نژاد
دوستان عزیز در دام فتنه گران وطن فروش نیفتیم. عده‌ای از عزیزان دلسوز ولی کم تجربه بطور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌کنند که امشب به خیابان‌ها بیاییم و شعار علیه روحانی و ظریف و سایر دست اندرکاران بیانیهٔ دیشب بدهیم. 
 
بنده فکر نمی‌کنم این روش‌ها درست باشد. اگر بصورت غیر قانونی بیرون بیاییم و مرگ بر ظریف بگوییم پس فرق ما با سبز‌های فتنه گر در چیست؟ به نظرم باید صبر کنیم تا مجلس شورای اسلامی و رهبری عزیز بطور قانونی و با استفاده از مکانیسم‌های موجود جلوی وطن فروشی خواص بی‌بصیرت را بگیرند. 
 
عزیزان توجه کنند که در هر صورت قانون باید محترم باشد و مبارزه با فساد و دفاع از وطن باید از راهکار قانونی دنبال شود. همانطور که اسطورهٔ بی‌بدیل و قهرمان بی‌نظیرمان دکتر احمدی‌نژاد عزیز (حفظهم الله تعالی) مدت هاست که سکوت پر معنایی انخاذ کرده‌اند. 
 
هواداران دولت و ظریف
دوستان عزیز
پیامی در گروه‌ها داره پخش می‌شه که به نقل از دکتر ظریف و برای تقابل با گروهی خاص در مجلس دعوت می‌کنند که امشب (جمعه ۱۴ فروردین) ساعت ۸ شب در خیابان حضور یافته و به شادی بپردازیم. 
چند نکتهٔ بسیار مهم و ضروری است. 
 
۱) بسیار بعید است که دکتر ظریف دعوت به تجمع و شادی در خیابان آن هم برای تقابل با گروهی خاص کرده باشد. آن هم ۸ شب جمعه!! 
 
۲) با مراجعه به صفحهٔ اصلی فیس بوک دکتر ظریف کذب این درخواست مشخص می‌شه. 
 
۳) خواهشمندم در گروه‌ها این پیام را منتشر کنید. 
 
اثبات موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما نیاز به تجمع غیر قانونی در ۸ شب روز جمعه نداره و مراقب کانون‌های بحران ساز داخلی و خارجی باشیم!! 
 
با تشکر
به گزارش رودآور، باشگاه خبرنگاران هم در خبر آورده است؛
 
از سوی یك منبع نزديک به هيئت مذاكره‌كننده صورت گرفت؛
يك منبع نزديك به هيئت مذاكره‌كننده مطالب منتسب به "محمدجواد ظریف" وزیرامور خارجه کشورمان در فيسبوك مبني بر دعوت به حضور مردم در خيابان‌ها برای شادی را تكذيب كرد.
 يك منبع نزديك به هيئت مذاكره كننده مطالب منتسب به "محمدجواد ظریف" وزیرامور خارجه کشورمان در فيسبوك مبني بر دعوت به حضور مردم در خيابان‌ها برای شادی را تكذيب كرد و این موضوع را دور از شان وزیر امور خارجه  و دستگاه دیپلماسی کشورمان دانست.
 
تکذیب خبرهای منتسب به وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه‌های اجتماعی + پیام فیسبوکی ظریف
 
در پی این اخبار نیز؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی در صفحه فیس بوک خود نوشت که پیام ها در شبکه های اجتماعی برای دعوت به حضور مردم در خیابان ها و مقابله با گروهی خاص ارتباطی با او ندارد و او چنین روشی نداشته و ندارد.
 
گفتنی است؛ پیش از این عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام‌هایی از جانب وزیر خارجه کشورمان از مردم دعوت کرده‌بودند تا به خیابان‌ها بیایند و جشن بزرگی برپا کنند.
 
 
 
انتهای پیام/
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان