آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1394 - 23:33   |   کد مطلب: 18150
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از افتتاح نخستین کارگاه آموزشی بهبافی فرش کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان خبر داد.

«سید سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور در مراسم افتتاح این کارگاه آموزشی، گفت: 15 کارآموز مدد جوی کمیته امداد تویسرکان در این دوره در قالب طرح مهارت های شغلی آموزش های لازم درباره بهبافی فرش را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت سه ماه برگزار می شود، اظهار کرد: در حدود یک میلیون و 500 هزار تومان برای خرید تجهیزات آموزشی از جمله دار قالی، پود،نخ و نقشه و آموزش برای هر کارآموز از سوی کمیته امداد تویسرکان هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان افزود: با توجه به تفاهمنامه بسته شده با فنی و حرفه ای شهرستان کارآموزان پس از فراگیری آموزش های لازم در پایان دوره در آمزمون مربوطه شرکت کرده و در صورت کسب امتیاز لازم گواهینامه مهارت مورد نظر را اخذ می کنند.

حسینی همچین عنوان کرد: دامپروری، قالیبافی، خدمات، صنفی صنعتی، حمل و نقل و کشاورزی از جمله طرح ها و عرصه های مختلف آموزشی کمیته امداد تویسرکان در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان این نهاد است.

 وی یادآور شد:  تعداد آموزش های بلند مدت در سال گذشته برای مددجویان تویسرکانی 306 مورد و کوتاه مدت 610 مورد بوده است.

مدیر کمیته امداد تویسرکان تصریح کرد: در سال گذشته در شهرستان تویسرکان 100 تخته فرش توسط مددجویان بافته شد و هم اکنون 312 دار فعال در این شهرستان داریم.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان