آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1394 - 23:04   |   کد مطلب: 18162
شاعر در قسمت هایی از این شعر اقدام به طرح موضوع رفع ممنوعیت های خاتمی و از رهبر انقلاب تقاضای بهبود روابط با وی را کرده است.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روزنامه اطلاعات در تاریخ 5 اردیبهشت94 اقدام به چاپ شعری از یکی از شاعران فتنه (افشین علاء)  با عنوان "درد دلی با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای " کرده است.

شاعر در قسمت هایی از این شعر اقدام به طرح موضوع رفع ممنوعیت های خاتمی و از رهبر انقلاب تقاضای بهبود روابط با وی را کرده است.

شاعر در قسمتی از شعر خود اینگونه سروده است:

«چون بین بزرگان وطن فاصله افتاد

درلانه زاغان و زغن هلهله افتاد

ای دست خدا بر سر ما! دست شما را

چندی است که با حلقه خود فاصله افتاد

زیبنده‌تر از خاتم خوبان چه نگینی؟

آخرزچه رو خدشه درین سلسله افتاد

اولاد حسینید و حسن، کاش نبینیم

دربین دوفرزند پیمبرگله افتاد....

...هم صحبتی خاتمی‌ات را چو ببینم

بر دامنم انگار که عمری صله افتاد»

این روزنامه و ضمایم وابسته به آن بارها در حمایت از سران فتنه به ویژه خاتمی مطالبی را منتشر کرده و با نادیده گرفتن جنایات فتنه گران مبدل به تریبون آنها شده است.

روزنامه اطلاعات از معدود رسانه هایی است که بر خلاف مصوبات مراجع قانونی، بلااستثنا همه اخبار مربوط به این عنصر فتنه گر در کشور را منتشر می کند. به طور مثال چندی پیش، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات که در سال های اخیر در نقش پدر معنوی خاتمی ظاهر شده، وظیفه برگزاری جشن تولدهای سالیانه برای وی را به عهده گرفته و به وی پیشنهاد کرده بود روزانه از طریق ستونی که برای او در روزنامه اطلاعات در نظر گرفته، با حامیان جبهه اصلاحات سخن بگوید.

هرچند مجمع روحانیون مبارز هم از روحانی خواسته اند تا به ممنوع التصویری خاتمی پایان بدهند ولی با توجه به شرایط فتنه در سال 88 و همچنین نقش داشتن خاتمی به صورت مستقیم و ارتباط با سران فتنه حکم ممنوع التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع البیانی خاتمی صادر شد که اکنون با گذشت 5 سال از فتنه 88 هنوز خاتمی از مسیر قبلی خود باز نگشته و توبه نکرده است.

با این حال اصلاح طلبان به دنبال زنده کردن رهبر فتنه گر خود برای به وجود آوردن یک نوع عامل وحدت در آستانه انتخابات هستند تا شاید از این طریق بتوانند به یک اجماع رسیده و کرسی های مجلس آینده را از آن خود کنند.

 

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان