آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1394 - 20:20   |   کد مطلب: 18168
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان همدان:
کِشتی ایرانی برای امدادرسانی به یمن عازم شده است
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان همدان گفت: سه کشتی سازمان ملل منتظر است تا با فراهم شدن موقعیت مناسب به سرعت به مردم بی پناه یمن کمک رسانی کند و یک کشتی ایرانی نیز برای امداد رسانی به یمن عازم شده است.

«بهروز كارخانه اي» در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رودآور، با محکوم کردن جنایات آل سعود به ویژه کودک کشی این خاندان، گفت: به گفته کارشناسان زیرساخت های انسانی، اجتماعی و عمرانی یمن، یک صد سال به عقب بازگشته است.

 وی اظهار کرد: طبق آمار 10 روز گذشته، 16 میلیون نفر در یمن نیازمند خدمات بشردوستانه هستند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: بیش از 10 و میلیون و 500 هزار نفر نیز در یمن به شدت به غذا نیازمند هستند و 850 هزار نفر در این کشور دچار سوء تغذیه شده اند.

کارخانه ای افزود: مطابق با آمار 10 روز گذشته متأسفانه یک هزار نفر از مردم یمن کشته شدند، که از این تعداد 525 نفر شهروند و 125 نفر کودک هستند .

وی با تأکید بر اینکه این یک فاجعه عظیم انسانی در یمن است که از سوی آل سعود کودک کش صورت گرفته است، عنوان کرد: آل سعود خائن به مسلمانان، حتی اجازه کمک رسانی و امدادهای بشردوستانه به یمن را نمی دهد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه مردم رنجیده یمن به شدت نیازمند، سوخت، غذا، آب و امکانات بهداشتی هستند، گفت: سه کشتی سازمان ملل منتظر است تا با فراهم شدن موقعیت مناسب به سرعت به مردم بی پناه یمن کمک رسانی کند و یک کشتی ایرانی نیز برای امداد رسانی به یمن عازم شده است.

انتهای پیام/

 
 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان