آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1394 - 18:28   |   کد مطلب: 18188
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه مهمترین وظیفه سپاه و بسیج، حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: بسیجیان به دنبال ارتقاء عرصه های گوناگون دفاعی برای مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

به گزارش  رودآور، «حجت الاسلام محمد محمود زاده» در جمع مردم تویسرکان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج گفت: از وظایف سپاه که تحت زعامت پیامبرگونه بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای است، بیمه کردن انقلاب اسلامی است.

 وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل ملت ایران برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به وجود آمد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان افزود: سپاه و بسیج برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن نهایت سعی و تلاش را خواهد کرد، چه در بعد فرهنگی و در ابعاد سازندگی، اقتصادی و به ویژه در بعد سیاسی وظیفه سپاه ارتقاء بصیرت آحاد بسیجیان است.

محمود زاده به تغییر رویه هر روزه دشمن، برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی روزی با جنگ سخت و روزی با ناتوی فرهنگی و روزی دیگر از طریق مباحث اقتصادی و اجتماعی وارد میدان می شوند و به دنبال به زمین زدن ملت ما هستند.

وی تأکید کرد: اما بسیجیان پیرو ولایت هیچ گاه از تهدیدهای استکبار جهانی نترسیده اند و همواره علوی وار و با بهره بردن از آموزهای دینی و فرهنگ عاشورایی در دفاع از این مرزم و عقب نشینی نکرده اند و با حضور در زمینه های گوناگون به ویژه در توسعه تجهیزات دفاعی در عرصه های هوایی، زمینی و اقتصادی اقدامات شایسته ای انجام داده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس همگان شاهد بودیم که آنچه سبب پیروزی ایران اسلامی شد همین نیروی ولایی بسیجیان بود و امروز نیز مطابق با تغییر ماهیت جنگ، بسیج در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با توجه به موقعیت زمانه وارد عرصه شده است و در دفاع از انقلاب و اسلام، پیشگام تمام صحنه ها است.

محمود زاده یادآور شد: سپاه و بسیج به عنوان الگوی جامعه اسلامی حول سه محور اسلام، انقلاب و رهبری و تحت امر فرماندهی کل قوا برنامه های خود را پیش می برد.

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تویسرکان در هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های متنوعی اجرا کرد که شامل نشست‌های عقیدتی و بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور در مراسم زنگ سپاس و نیز همایش اندیشه مطهر است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان