آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 9:51   |   کد مطلب: 18203
مديرکل نوسازي و تجهيز مدارس استان همدان از احداث از یک هزار و 117 کلاس درس توسط خيرين مدرسه ساز درسطح استان همدان از ابتداي تشکيل مجمع خيرين استان تاکنون خبر داد.

به گزارش رودآور، « فرزاد تیموری » در همایش خیرین مئرسه ساز بخش قلقلرود تویسرکان که با  حضور مسئولان استانی و فرماندار، امام جمعه  و تنی چند از مسئولان  تويسرکانی برگزار شد، گفت: تاکنون بيش از 70 ميليارد تومان توسط خيرين از ابتداي تشکيل مجمع خيرين استان براي امر مدرسه سازي هزينه شده است.

وی از ساخت یک هزار و 117 کلاس درس توسط خيرين مدرسه ساز درسطح استان همدان در این مدت خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات تخريب و بازسازي مدارس درسطح استان نیز از زمان تشکيل مجمع خيرين استان تاکنون 110 ميليارد تومان بوده است.

«حجت الاسلاپم مرتضی موحدي» امام جمعه تويسرکان نيز با معرفی خيرين مدرسه سازبه عنوان جلوه هاي ايثار، آباداني و فداکاري، کار خيرين را بارزترين نمونه انفال و گذشتن از مال دانست و گفت:  چرا که این امر یعنی مدرسه سازي گام نهادن درمسير توسعه و پيشرفت کشور است.

« حسن آقا یوسفی» معاون پرورشي و تربيت بدني اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نيز در این همایش عنوان کرد: هدف اصلي آموزش و پرورش کشورمان اين است که دانش آموزان را به حيات طيبه و سعادتمند رساندن دانش آموزان هدف اصلي آموزش و پرورش کشور است که در این راستا به تمامی ابعاد زندگی بیشتر توجه می شود.

وي تصریح کرد: باید به اهداف مختلف تربيتي که همان به اهداف والاي آموزش و پرورش یعنی نيرو هاي متخصص و کارآمد است، توجه ویژه ای شود.

به گزارش رودآور، در این مراسم از خيرين مدرسه ساز بخش قلقلرود تجليل شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان