آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1394 - 19:45   |   کد مطلب: 18238
رژیم صهیونیستی پس از اعتراضات اخیر نسبت به نژادپرستی به مهاجران آفریقایی بدون مجوز پیشنهاد کرده درمقابل دریافت ۳۵۰۰ دلار اسرائیل را ترک کرده و یا تا مدتی نامعلوم راهی زندان شوند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، رژیم صهیونیستی به مهاجران آفریقایی که اخیرا برای مقامات این رژیم دردسر ساز شده‌اند و به نشانه اعتراض به نژادپرستی دست به تظاهرات در اراضی اشغالی زده بودند پیشنهاد دریافت 3500 دلار و یک بلیط یک طرفه به کشور ثالث را داد. رژیم صهیونیستی هشدار داده است درصورتی که با این پیشنهاد موافقت نشود مهاجران غیرقانونی راهی زندان خواهند شد.

به گزارش راشاتودی، مقامات اسرائیلی در توجیه این اقدام خود مدعی شده‌اند که باید پیام روشن و دقیقی را برای مهاجرانی که به اسرائیل سفر می‌کنند ارسال شود.

جمعیت اسرائیل را مهاجرانی از سراسر دنیا تشکیل می‌دهند که با شعارها و تبلیغات بسیار مقامات رژیم صهیونیستی به امید زندگی بهتر عازم این سفر شدند. در میان این افراد یهودیان اتیوپی نیز دیده می‌شوند که برخلاف دیگر مهاجران به واسطه سیاهپوست بودن با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

حدود 135 هزار یهودی اتیوپیایی در اسرائیل زندگی می‌کنند اما طی 6 سال گذشته رژیم صهیونیستی از پذیرش آواره‌هایی از اریتره که راهی اراضی اشغالی شده بودند امتناع کرده است.

رژیم صهیونیستی پس از اعتراضات اخیر سیاهپوستان و به دلیل نگرانی گسترش این اعتراضات در بین آوارگان پیشنهاد کرده است افرادی که فاقد مجوز اقامت هستند با دریافت 3500 دلار و یک بلیط سفر به کشوری ثالث اسرائیل را ترک کرده و یا برای مدتی نامعلوم روانه زندانهای این رژیم شوند.

از دوسال گذشته تا کنون نزدیک به 9 هزار آفریقایی با این پیشنهاد موافقت کرده‌اند. افرادی که حاضر به قبول این پیشنهاد نباشند زندگی سختی درپیش‌رو خواهند داشت و باید همچنان در مراکز نگهداری صحرای نقب منتظر سرنوشت نامشخص خود باشند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان