آخرین اخبار

15. خرداد 1394 - 21:25   |   کد مطلب: 18406
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان از برخورد مستمر با مراکز عرضه قلیان در امکان عمومی خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ احمد رحیمی گفت: به دنبال طرح شکایات و اظهار نگرانی مسوولان و عموم شهروندان و خانواده ها بویژه والدین دانش آموزان از وضعیت نابهنجار جامعه در زمینه فراوانی قلیان سراها در شهر همدان و مناطق گردشگری، برخورد با این معضل اجتماعی و واحد های صنفی عرضه کننده قلیان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی همدان قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: تلاش داریم با استمرار اجرای این طرح، همچنان همدان را بعنوان استان برتر در زمینه کنترل و مبارزه ملی با دخانیات در سطح کشور معرفی کنیم.

وی گفت: از ابتدای تابستان سال 93 طرح ساماندهی باغ رستورانها و واحد های صنفی مرتبط با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد که ساماندهی بسیار مطلوب این معضل اجتماعی مراتب تقدیر و قدردانی عامه مردم و مسوولان را از انتظامی استان به همراه داشت. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این راستا برای اولین بار در کشور همدان نخستین شهر بدون قلیان معرفی شد که با توجه به بازدید ها و ارزیابیهای مسوولان وزارت بهداشت و سایر مبادی مربوطه از تمامی استانها و شهر های کشور، این استان بعنوان استان برتر در زمینه اجرای برنامه های کنترل و مبارزه ملی با دخانیات شناخته شد. 

وی یادآوری کرد: در جشنواره میرزای شیرازی که در دهم خرداد سال جاری بمناسبت روز جهانی بدون دخانیات در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، وزیر بهداشت با اهدای لوح تقدیر از سرهنگ 'علی اصغر عبادی نیک' رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان همدان بعنوان نماینده فرمانده انتظامی استان و مجری این طرح قدردانی کرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان