آخرین اخبار

23. خرداد 1394 - 23:53   |   کد مطلب: 18515
همایش بزرگ حمایت کودکان همدانی از کودکان یمن با شعار 'یمن تنها نمی ماند' شامگاه جمعه در میدان باباطاهرهمدان برگزار شد.

به گزارش رودآور  به نقل از ایرنا، در این همایش که جمع کثیری از مردم همدان به همراه کودکان خود حضور داشتند کودکان با در دست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شعار 'یمن تنها نمی ماند' را سر دادند.

کودکان و مردم همدان با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آل سعود کافر'، 'مرگ بر انگلیس'،' مرگ بر آمریکا' و 'الله اکبر' حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این آیین گفت: کودکان به همراه خانواده های خود این بار دور هم جمع شدند تا غیرت دینی خود را نشان دهند.

حجت الاسلام ناصر نقوی افزود: پیامبر اسلام (ص) فرمودند :' اگر کسی شب را صبح کند و نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست' و امشب کودکان همدانی با تاسی از پیامبر بزرگ اسلام (ص) با این حرکت ارزشی غیرت دینی خود را نشان دادند و ثابت کردند که فرزندان این مرز و بوم مسلمان هستند.

وی اضافه کرد: برادران و خواهران یمنی روز و شب بمباران می شوند و ما با این تجمع ها به دنیا اعلام می کنیم که چرا ساکت نشسته اند تا کودکان و انسان های مظلوم و بی گناه کشته شوند.

وی اظهار کرد: امروز حال کودکان یمن و مردم مظلوم یمن بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس در ایران است آن روز کسی به داد مردم ایران نرسید اما ما وظیفه خود می دانیم از مسلمانان یمن دفاع کنیم.

عربستان سعودی ششم فروردین ماه سال جاری همزمان با 26 مارس 2015 میلادی کشور یمن را مورد حملات هوایی قرار داد.

پس از این حملات ناجوانمردانه مردم استان همدان هم صدا با دیگر استان ها با برگزاری تجمع ها و همایش های مختلف حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان