آخرین اخبار

1. تير 1394 - 9:27   |   کد مطلب: 18591
نماینده مردم تویسرکان در مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: رأی قاطع نمایندگان درباره مسئله دفاع از حقوق هسته ای در تاریخ مجلس بی سابقه است و نشان دهنده آنکه همگی بر سر موضوع هسته ای یک صدا هستند.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه موضوع هسته ای موضوع ملی است، گفت: در مسئله حقوق هسته ای ملت ایران و مذاکرات یک وفاق عمومی وجود دارد.

وی اظهار کرد: مسئله حقوق هسته ای ما، یکی از مهمترین مسائل کشور است که اقشار مختلف مردم و مسئولان با آن مواجه هستند.

نمیانده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: سرنوشت و نتیجه مذاکرات نه تنها با انقلاب و نظام مرتبط است بلکه با سرنوشت جهان اسلام گره خورده است و از این رو تصویب چنین طرحی که بر رعایت خطوط قرمزها تأکید می کند ضروری بود.

مفتح تصریح کرد: تصویب طرح ثابت کرد که باید مذاکرات با نهایت عزت از سوی طرف مقابل برای جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و در آن باید منویات رهبری و خطوط قرمزها که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: مواردی از جمله لغو تمام تحریم ها در روز توافق به صورت یکجا و عدم پذیرش بازدید از مراکز نظامی کشور، خطوط قرمز مسئولان و ملت است که باید در متن توافقف درنظر گرفته شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در مسئله هسته ای وفاق ملی بین همه گرایش های سیاسی موج می زند، گفت: رأی قاطع نمایندگان درباره مسئله دفاع از حقوق هسته ای در تاریخ مجلس بی سابقه است و نشان دهنده آنکه همگی بر سر موضوع هسته ای یک صدا هستند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان