آخرین اخبار

9. تير 1394 - 17:25   |   کد مطلب: 18631
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در چند روز گذشته 13 خودرو با بیش از 150 میلیونریال جریمه معوقه توقیف و سارقان احشام دستگیر شدند.

«سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به اجرای طرح های مختلف ترافیکی از سوی پلیس راهور تویسرکان، گفت: این طرح ها  با هدف ایجاد نظم ترافیکی و عبور و مرور درون شهری و نیز افزایش فرهنگ عمومی شهروندان انجام می شود.

وی اظهار کرد: در طرح کنترل و برخورد با خودور و موتورسیکلت های متخلف،پلیس راهور تویسرکان در قالب اجرای طرح هدفمندی انسجام و اقتدار در شهرستان، 13 دستگاه خودور با تخلف هایی معادل 150 میلیون ریال جریمه معوقه را توقیف کرد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: بر اساس قانون پلیس اجازه دارد که خودروهای بالای 10 میلیون ریال خلافی را توقیف کند و چنانچه مالک خودرو به مدت یک ماه پس از دریافت اعلام مراتب از پلیس راهنمایی و رانندگی از پرداخت جریمه امتناع کند، خودرو توقیف می شود.

دستگیری سارقان احشام در تویسرکان و کشف 2 فقره سرقت

قربانی در ادامه از دستگیری دو سارق احشام،  کشف دو فقره سرقت و 29 رأس گوسفند مسروقه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه وقوع چند فقره سرقت احشام در روستای های اطراف تویسرکان، دستگیری سارقان در دستور کار نیروی های انتظامی تویسرکان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی، مأموران ما به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و در بازرسی های بعدی از داخل خودرو، وسائلی که نشان دهنده سرقت احشام بود کشف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه در این خصوص دو سارق که اهل و ساکن لرستان بودند دستگیر شدند و در بازجویی های اولیه به سرقت 29 رأس دام زنده از دو روستای حوزه استحفاظی این شهرستان اعتراف کردند و پرونده آنان برای تکمیل مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

قربانی از دام داران خواست: از وسایل حفاظتی تعریف شده برای نگهداری از احشام خود استفاده ببرند و از اعتماد به افراد ناشناس در روستاها خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان