آخرین اخبار

18. تير 1394 - 7:28   |   کد مطلب: 18677
عضو قرارگاه امام حسین(ع) گفت: امریکای جنایتکار با حمایت از صهیونیست به دنبال مهار اسلام ناب است، غافل از آنکه راهپیمایی روز قدس خواب شوم آنان را به زهری تبدیل می کند که امریکا را درمانده می کند.

«سردارمهدی صدیقی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، روز قدس را نه روز مردم مظلوم فلسطین بلکه روز آزادیخواهان جهان دانست و گت: روز قدس نماد مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل است، اسرائیلی که تنها با حمایت های امریکای جنایتکار جرأت زیاده خواهی به خود داده است.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در انقلاب ایران اسلامی به طور قطع مردم حساسیت منطقه عزیز ما درک کرده اند و متوجه موضوع هستند که روز قدس روز تاریخ ملت فلسطین است.

عضو قرارگاه امام حسین(ع) افزود: استکبار با به کار بردن بهانه جویی های مختلف از جمله بهانه و ادعای حمایت از حقوق بشر، در کشورهای مسلمان رخنه می کند و می خواهد با این بهانه های واهی از نفوذ اسلام در جهان جلوگیری کند.

صدیقی عنوان کرد: ملت غیور ما  همان طور که در دفاع مقدس نشان دادند تا آخرین قطره های خون خود از مقتدرانه از نظام دفاع حمایت کردند، برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی خود همچون در راهپیمایی روز قدس نیز هر ساله پرشورتر از سال قبل حضور می یابند.

وی تصریح کرد: نه تنها ملت ما بلکه تمام آزادیخواهان جهان خواهان رها شدن قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی هستند و به این دلیل هر ساله این راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف جهان برگزار می شود.

عضو قرارگاه امام حسین(ع) افزود:  به طور قطع امریکای جنایتکار با حمایت از صهیونیست به دنبال مهار اسلام ناب است، غافل از آنکه راهپیمایی روز قدس خواب شوم آنان را به زهری تبدیل می کند که امریکا را درمانده می کند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان