آخرین اخبار

26. تير 1394 - 20:30   |   کد مطلب: 18725
رییس پلیس راه همدان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر شاهد افزایش سفرها برون شهری و بروز ترافیک در جاده های برون شهری این استان هستیم.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری افزود: ترافیک در مسیرهای برون شهری این استان از صبح امروز شدت گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت جان مسافران تیم های پلیس راه در آماده باش کامل قرار دارند علاوه بر این 16 گروه به تیمهای پلیس راه این استان افزوده شده است.

رییس پلیس راه همدان گفت: مسیرهای منتهی به غارتفریحی علیصدر بیشترین میزان ترافیک را دارد به این منظور تیمهای بیشتری در این مسیر مستقر است

وی توصیه کرد: مسافران و رانندگان چنانچه به دومولفه تردد با سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی توجه داشته باشند به میزان قابل توجهی از شدت سوانح و آسیب های وارده به آنان کاسته می شود.

سرهنگ شاکری با ذکر اینکه استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو الزامی است گفت: در بسیاری از سوانح رانندگی نبستن کمربند ایمنی موجب مرگ راننده و سرنشین شده است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس راه با جدیت با متخلفان از قانون برخورد کرده و خودروی افرادی که اقدام به ارتکاب دو تخلف همزمان کنند را به مدت 72 ساعت توقیف می کنند.

تعطیلات عید فطر سال گذشته 9 نفر در سوانح برون شهری همدان جان باختند.

طرح تابستانی پلیس نیز از امروز آغاز شده است

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان