آخرین اخبار

31. تير 1394 - 13:40   |   کد مطلب: 18775
فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری یک قاتل فراری در این شهرستان خبر داد.

«قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در اسفند ماه سال گذشته در روستای بوجان شخصی در یک نزاع و درگیری فرد دیگری را به طرز وحشتناکی به قتل می رساند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظانی تویسرکان نیز پس از دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر کشف یک جسد در روستای بوجان، دستگیری قاتل در دستور کار مأموران آگاهی قرار گرفت ، اظهار کرد: در بررسی های اولیه و میدانی و با توجه به اصول تن پیمایی و بازرسی از صحنه جرم، مدارک قابل ارائه از صحنه جرم کشف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: مدارک موجود برای آزکایش های مقدماتی و تکمیلی به آزمایشگاه جنایی اداره آگاهی استان همدان ارسال شد و با توجه به حساسیت پیش آمده با تحقیقات دقیق، محسوس و نامحسوس و نیز به کارگیری منابع، با بهره مندی از اقدامات اطلاعاتی سرنخی از مظنون به دست آمد.

قربانی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی مظنون دستگیر شد و به مدت 48 ساعت در اختیار پلیس آکاهی قرار گرفت، تصریح کرد: مأمورین پلیس آگاهی در بازجویی های متعدد فنی و تخحصی توسط در چند مرحله متوجه تناقض گویی های متهم شدند و با ارائه مداراک و دلایل محکمه پسند در نهایت متهم پرده از قتل مرتکب شده برداشت و لب به اعتراف گشود.

وی گفت: دراین اعتراف قاتل اظهار داشت که به دلیل اختلاف حساب در خردیو و فروش کبوتر با مقتول درگیر شده و در حین درگیری با چاقویی که در جیب داشته اقدام به وارد کردن چندین ضربه به مقتول کرده که در نهایت منجر به قتل شده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان عنوان کرد: مأموران به همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای تویسرکان و با راهنمایی قاتل به محل وقوع جرم در روستایبوجان رفته و نسبت به بازسازی صحنه جرم و مستندسازی از محل اقدام کردند و در نهایت با قرار بازداشت قاتل روانه زندان شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان