آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 23:45   |   کد مطلب: 18833
مسئول نوسازی و تجهیز مدارس همدان مطرح کرد
احتمال تخریب مدارس قدیمی همدان بر اثر بارش‎های فصلی
مسئول نوسازی و تجهیز مدارس همدان از احتمال تخریب مدارس قدیمی همدان بر اثر بارش‎های فصلی خبر داد و گفت: تعمیر و تجهیز هر مدرسه ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، حمیدرضا مومنی بعدازظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به اینکه اعتبارات نوسازی مدارس هنوز ابلاغ نشده است، اظهار داشت: احتمالا امسال نیز همچون سال گذشته با کمبود اعتبار در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس مواجه باشیم.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز هر کدام از مدارس همدان نیازمند 500 میلیون تومان است، افزود: فرمانداری همدان باید در زمان تقسیم و تخصیص بودجه به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

مومنی یکی از مشکلات اساسی در مدارس شهرستان همدان را مناسب نبودن سرویس‎های بهداشتی دانست و گفت: البته این مشکل بیشتر در مدارس قدیمی و روستایی همدان است که تعمیر و اصلاح آنها نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه برای تعمیر سرویس‎های بهداشتی ردیف اعتباری جدایی در نظر گرفته نشده است، گفت: اعتباراتی که برای تعمیر و تجهیز تخصیص می‎یابد صرف فضاهای آموزشی شده و اعتباری برای اصلاح سرویس بهداشتی مدارس باقی نمی‎ماند که انتظار می‏رود برای این منظور اعتبار ویژه‌ای دیده شود.

کارشناس مسئول نوسازی و تجهیز مدارس همدان عنوان کرد: اگر برخی از مدارس شهرستان همدان تعمیر و تجهیز نشوند ممکن است بر اثر بارش‎های فصلی تخریب شده و آسیب‎های جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

مومنی با اعلام اینکه سال گذشته در زمینه اصلاح سیستم گرمایشی مدارس شهرستان همدان اتفاقات خوبی رخ داد، بیان کرد: امسال در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات ملی عملکرد مطلوبی در زمینه اصلاح سیستم گرمایشی مدارس داشته باشیم.

وی میزان اعتبارات فعلی را پاسخگوی تمامی نیازهای نوسازی مدارس همدان ندانست و گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات ملی انجام می‎شود که امیدواریم نتایج آن سبب جذب اعتبارات شود.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان