آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 23:46   |   کد مطلب: 18834
استان همدان علاوه بر نسل سوم، برای نخستین بار به صورت رسمی زیر پوشش شبکه نسل چهارم تلفن همراه قرار گرفت.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ایرانسل و مدیران ارشد ایرانسل شبکه نسل چهارم تلفن همراه در سالن اجتماعات هتل باباطاهر همدان به صورت رسمی راه‌اندازی شد.

تا پیش از این در استان همدان، شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و اسدآباد زیر پوشش نسل سوم اینترنت همراه (G3) قرار داشتند، که با بهره‌برداری از آخرین نسل اینترنت همراه (G4) در شهر همدان این شهر به عنوان مرکز استان، علاوه بر نسل سوم، برای نخستین بار زیر پوشش نسل چهارم تلفن همراه نیز قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ایرانسل در این باره اظهار داشت: این شرکت در شهریور ماه سال گذشته از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم و چهارم و بالاتر تلفن همراه را کسب کرد.

قلمبر دزفولی افزود: اکنون در بیش از 400 شهر و روستا از خدمات تریجی باند پهن همراه برخوردار هستند و مودم‌های باند پهن همراه ایرانسل نیز با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، 3G و G4 به بازار عرضه شده است.

وی تصریح کرد: در تمامی استان‌های کشور توسط ایرانسل، شبکه فور جی به‌ عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل در آبان ماه سال گذشته در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد و با که با توسعه شبکه امروز شهر همدان نیز از این ظرفیت بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان