آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 9:40   |   کد مطلب: 18883
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تویسرکان در یک ماه گذشته، 19سارق حرفه ای و 141 معتاد تابلو دستگیر شدند.

«قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: 10 طرح ارتقاء افزایش امنیت اجتماعی با محوریت ایجاد آراماش شهروندان و برخورد با مجرمان در طول یک ماه گذشته در تویسرکان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این باره عوامل نیروی انتظامی تویسرکان با بهر مندی از یگان های انتظامی و عملیاتی، پاکسازی محله های جرم خیز از وجود معتادان پرخطر، عاملان فروش مواد مخدر و نیز اجرای اقدامات پیشگیرانه و ناامن کردن محیط برای سارقان و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان هدف از اجرای طرح مذکور را پیشگیری از وقوع جرائم و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح  انواع سرقت 28 درصد کاهش یافت و نیز ما با افزایش 57 درصدی برخورد با معتادان پرخطر که اکثر جرائم خود را مرتکب و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم ساخته بودند روبرور شدیم.

قربانی با تأکید بر اینکه اجرای طرح های طرح ارتقاء افزایش امنیت اجتماعی سبب جلب رضایندی عمومی شده است، گفت: با تلاش همه همکاران در این نیروی انتظامی از جمله نیروهای تخصصی، کلانتری و پاسگاه ها پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز در عملیاتی برنامه ریزی شده، 19 سارق حرفه ای دستگیر و 17 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز 50 نفر سارق حرفه ای دستگیر و 61 فقره از انواع سرقت کشف که نتیجه آن کاهش وقوع سرقت ها و ناامن کردن محیط برای سارقان بود.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه از جمع آوری 141 معتداد خطرناک و دستگیری 14 فروشنده مواد مخدر و کشف 205 گرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته خبر داد، و افزود: همچنین طرح سالم سازی تفرجگاه ها نیز اجرا و در این رابطه با ایجاد محیطی امن در پارک ها و تفرجگاه ها با تعداد 67 نفر که با عناوین مختلف برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند برخورد قانونی صورت گرفت.

قاسمی اعلام کرد: در حوزه ترافیکی و پلیس راهور نیز با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و برخورد با قانون شکنان ، مأموران راهنمایی و رانندگی این شهرستان در یک ماه گذشته موفق به توقیف 434 دستگاه موتورسیکلت و 177 خودرو متخلف شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان