آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 21:11   |   کد مطلب: 20157
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: تلفات ناشی از تصافات ناشی از رانندگی در هفت ماه نخست امسال از کاهش 40 درصدی برخوردار بوده است.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: انجام اقدامات لازم در راستای کاهش تلفات تصادفات شهری و ارقتء فرهنگ ترافیک از مهمترین فعالیت های پلیس راهور است.

وی اظهار کرد: در هفت ماهه نخست امسل در تویسرکان با کاهش 40 درصدی تلفات و تصادفات منجر به فوت در تویسرکان روبرور بودیم.

فرمانده انتظامی تویسرکان به سخنان قام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشته شدن یک نفر از هم وطنان هم زیاد است، افزود: تلاش ها باید به سمتی هدایت شود تا تصاودفات کمترو به دنبال آن تلفات کمتر شود.

معصومی تصریح کرد: به همین دلیل کنترل بیشتر و شناسایی نقاط حادثه خیز و نیز پیشگیری های لازم با بهره بردن از آموزش های مناسب شهروندان می تواند در ارتقاء فرهنگ ترافیکی نقش بسزایی داشته باشد.

وی همچنین برخورد با خودرو و موتورسیکلت سواران متخلف با رویکرد ارتقاء امنیت اجتماعی را از وظایف دیگر پلیس راهور عنوان و اعلام کرد: در بازه هفت ماهه نخست سال جاری دو هزار و 281 دستگاه موتورسیکلت و 806 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در این بخش در حدود 30 هزار و 415 برگ جریمه با هدف بازدارندگی و توجه به متخلفان به رعایت مقررات راهور صادر شد.

معصومی همچنین به توقیف 62 دستگاه خدور با تخلفاتی بالی یک میلیون تومان توسط پلیس راهور اشاره و عنوان کرد: در این زمینه انواع دستگاه های متخلف توقیف و روانه پارکیگ شدند.

وی در ادامه بَه بررسی های صورت گرفته از سیستم و با استعلام پلاک خودروهای توقیف شده، مشخص شد که این دستکاه ها دارای تخلفات متعدد با جرائم معوقه بیش از 93 ملیلیون تومان بودند.

فرمانده انتظامی تویسرکان تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی مطابق با قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون تومان برسد، مراتب را به مالک خودرو اعلام می شود و چنانچه در مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف می شود.

انتهای پیام/َ

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان