آخرین اخبار

20. آبان 1394 - 9:20   |   کد مطلب: 20244
رئیس اداره هواشناسی با توجه به پیش‌بینی وضعیت هوا برای پنج روز آینده، گفت: کشاورزان شهرستات نسبت به آماده‌‌سازی اراضی خود برای کشت پاییزه و دیمی خود برای کشت در فصل پاییز اقدام کنند.

«عليرضا شمس اللهي» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: بر اساس پیش‌بینی اعلام شده و عبور سیستم بارشی فعلی، وضعیت هوا برای پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

وی با بیان اینکه تا اواخر دوشنبه هفته آینده و اوایل سه شنبه هفته آینده، سیستم بارشی جدیدی در تویسرکان مشاهده نمی شود، اظهار کرد: از این رو می توان گفت که کشاورزان پنج روز مهلت دارند تا به کشت پاییزه و دیمی اقدام کنند.

بارش برف پاییزی در چند روز گذشته در ارتفاعات کوهستانی تویسرکان

رئیس اداره هواشناسی افزود: با توجه به کاهش محسوس دما در چند روز گذشته شاهد نخستین بارش ها به صورت برف در ارتفاعات کوهستانی تویسرکان بودیم.

شمس اللهی با اشاره به اینکه میزان بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 115 درصدی روبرو بوده است، گفت: در چهار روز گذشته 28.4 میلیمتر در چهار روز گذشته بارش در تویسرکان ثبت شده و تاکنون جمع بارش 149.1 میلیمتر بوده است.

وی صبح روز 13 آبان ماه جاری را سردترین روز پاییز تا امروز با دمای چهار دهم درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته حداقل دما هشت دهم و حداکثر 7.6 درجه سانتیگیراد بوده است.

رئیس اداره هواشناسی اعلام کرد: در 24 ساعت آینده نیز با توجه به خروج سامانه بارشی از شهر دمای هوا مقداری افزایش پیدا می کند و حداقل آن به سه و حداکثر به 15 درجه سانتیگراد می رسد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان