آخرین اخبار

26. آبان 1394 - 11:17   |   کد مطلب: 20343
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: با نگاه به عملکرد بسیج در چند دهه گذشته به خوبی مشاهده می کنیم، استفاده از ظرفیت ها و توامندی های بسیج گره گشای مشکلات عرصه های مختلف جامعه بوده است.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز و تا پنج آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین ادامه دارد، گفت: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری با رویکرد تبیین ارزش های والای بسیج و بسیجیان در سطح شهرستن برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه نهادینه کردن فرهنگ روحیه بسیجی در بین لایه های مختلف جامعه، توسعه و آبادانی همه جانبه کشور را به دنبال دارد، اظهار کرد: استقلال طلبی، عدالت محوری، استکبارستیزی  و مهمتر از همه ولایتمداری از شاخصه های اصلی یک بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد" افزود: به گفته ایشان "انكار بسیج, انكار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای كشور است".

سعیدی تصریح کرد: از این رو بسیجیان با حضور در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، توانمندی های خود را نمایان ساخته اند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های متنوع هفته بسیج در تویسرکان، گفت: برگزاری دعای پر فیض ندبه، میقات با صالحین، دیدار با امام جمعه، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات با فرماندهان برای رسیدگی به مسائل محله، برنامه آبروی محله، عصر شعر بسیج، نهضت های مختلف روشنگری با محورهای استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی بخشی از برنامه های تدوین شده برای هفته بسیج در تویسرکان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز اول از هفته بسیج همراه با جوایز ارزنده از جمله یک کمک هزینه سفر به مکه، دو کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و بیش از 20 مورد جوایز ارزنده دیگر در تویسرکان خبر داد.

سعیدی همچنین برگزاری نشست فعالان فرهنگی شهرستان، افتتاح پروژه های عمرانی، نشست ویژه ای گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب، جشنواره سرود و تئاتر پایگاه های مقاومت، یادواره شهدای دانش آموز، همایش بزرگ ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان را بخشی دیگر از برنامه های هفته بسیج در تویسرکان برشمرد.

وی به غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، ویزیت رایگان اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه و اعزام سیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه کتاب، افتتاح باشگاه سوارکاری از سوی اداره ورزش و جوانان در این هفته اشاره کرد و گفت: ویژه ترین برنامه برگزاری همایش بزرگ "شکوه ایستادگی" با اجرای برنامه های متنوع از جمله بهره مندی از یک سخنران کشوری، به نمایش گذاشتن توانمندی های بسیج و اجرای حرکات نمایشی راپل در سالن دو هزار نفری الغدیر تویسرکان است. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان