آخرین اخبار

26. آبان 1394 - 12:20   |   کد مطلب: 20346
فرمانده انتظامی تویسرکان:
195 هزار نخ سیگار قاچاق در تویسرکان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف 195 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

«محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به دنبال دریافت خبری با مضمون حمل سیگار قاچاق از یکی از محورهای فرعی و روستایی، خبر واصله در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روز گذشته مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق و ارز انتظامی تویسرکان طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز را اجرایی کردند، اظهار کرد: در این راستا مأموران ما در محور فرعی باباکمال به یک دستگاه پژو پارس مشکوک  می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: حین توقیف خودور پژو پارس حامل کالای قاچاق، دو دستگاه خودروی دیگر که به صورت کاروانی در حرکت بودن با دیدن خودرو توقیف شده، اقدام به دور زدن و فرار از سمت پل باباکمال به سمت نهاوند کردند.

معصومی عنوان کرد: مأموران دایره کالا و قاچاق، در کوتاه ترین زمان با هماهنگی قضایی و مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان با استفاده از علائم هشدار دهنده و سیخک با پنچر کردن خودروها تصمیم به جلوگیری از فرار آنان داشتند.

وی تصریح کرد: با وجود پنچر شدن لاستیک های خودروی اسکورت، مسافتی را دوباره فرار کرد که در نهایت با هوشیاری نیروهای انتظامی توقیف و سرنشینانش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: با بررسی های انجام گرفته، مشخص شد، خودورهای توقیف شده حامل محموله کالای دخانی قاچاق بودند که از شهرستان کامیاران به قصد فلروش در همدان کالای قاچاق حمل می کردند.

به گفته معصومی از این رو تعداد 195 هزار نخ سیگار خارجی، فاقد هر گونه مجوز قانونی و گمرگی کشف، سرنشینان آن دستگیر شدند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شدند.

وی در ادامه از قاچاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل بحران سرمایه گذاری و اشتغال در کشور یاد کرد و افزود: ضروری است تا با فرهنگ سازی اقتصادی پیامدهای شوم قاچاق با به کارگیری روشه های مختلف به ویژه استفاده از رسانه های جمعی در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان