آخرین اخبار

2. آذر 1394 - 21:22   |   کد مطلب: 20434
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: همزمان با پنجم آذرماه جاری مصادف با سالروز تأسیس بسبج مستضعفین از تقویم شهدای این شهرستان رونمایی می شود.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین از تقویم شهدای شهرستان تویسرکان در مراسمی با حضور مسئولان رونمایی می شود.

وی اظهار کرد: این تقویم شامل؛ تاریخ، محل، نحوه شهادت و بخشی از وصیت نامه 705 شهید از شهدای شهرستان تویسرکان را در خود جای داده است.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: آیات و روایات، فرمایشات حضرت امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و جملات علمای اسلام و ایران از جمله مواردی است که در تقویم شهدای تویسرکان جای گرفته است.

سعیدی عنوان کرد: این تقویم به پیشنهاد یکی از بسیجیان شهرستان تویسرکان به نام سمیه عبدالمالکی و مطالب آن به همت وی گردآوری و با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه تویسرکان تهیه، تدوین شده و منتشر می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از از تقیم اختصاص به وصیت نامه شهدای تویسرکان دارد، تصریح کرد: می توان به زیبایی با سیره رفتاری و عملی شهدا در وصیت نامه های آنان آشنا شد و از این رو استفاده از ظرفیتی برای تبیین مجاهدت ها، ایثارگری ها و از ولایتمداری شهدا برای همه ما یک وظیفه است.

فرمانده سپاه تویسرکان بیان کرد: هر فصل در این تقویم با رنگ بندی خاصی نمایش داده می شود و در ابتدای هر ماه روزنگار شهدای همان ماه به طور کامل منتشر می شود.

سمیه عبداالمالکی بسیجی تویسرکانی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با دیدن تقویم شهدای شلمچه، جرقه طرح تقویم شهدای تویسرکان در ذهن من زده شد.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد طرح به سپاه تویسرکان با استقبال گرم فرمانده سپاه و همکاری فرهنگی ناحیه تویسرکان همراه شد و خوشبختانه از این تقویم در روز پنجم آذر ماه جاری رونمایی می شود.

این بسیجی تویسرکانی که اکنون در حوزه علمیه تویسرکان مشغول به تحصیل است با تأکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر ما دارند، افزود: عزت، افتخار و غرور ملت ایران همه مرهون خون های پاک ریخته شده شهدا است و امید آنکه اهداف ایجاد تقویم که یکی از آن ها شناساندن شهدای تویسرکان به مردم شهر و حتی دیگر مردم کشورم است محقق شود.

 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان