آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 9:52   |   کد مطلب: 20478
در حاشیه افتتاح دفتر بسیج رسانه تویسرکان مطرح شد
بسیج رسانه، تعیین کننده محور راهبردی در برابر شیپورچیان غرب است
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه در جامعه کنونی دشمن از رسانه و تبلیغات گسترده علیه کشورمان استفاده می کند، گفت: از این رو هماهنگ کردن قشر رسانه در رویارویی با حربه ها و تبلیغات شوم دشمنان یک راهبرد اساسی است.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه افتتاح دفتر بسیج رسانه تویسرکان، با تأکید نقش بسیج اقشار در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه، گفت: از این میان نمی توان از نقش بسیج رسانه به عنوان حلقه اتصال لایه های مختلف در جامعه با یکدیگر به منظور اطلاع رسانی صحیح، جامع، سریع و دقیق غافل شد.

وی با بیان اینکه در جامعه کنونی دشمن از رسانه و تبلیغات علیه کشورمان استفاده می کند، اظهار کرد: از این رو هماهنگ کردن قشر رسانه در رویارویی با حربه ها و تبلیغات شوم دشمنان یک راهبرد اساسی است.

سعیدی افزود: رویکرد بسیج رسانه رویکردی تعاملی و تنکاتنگ بین اقشار و رده های مختلف بسیج با عموم مردم و مسئولان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با قدردانی از مسئول بسیج رسانه تویسرکان درباره جمع آوری فیلم، عکس و بازگویی خاطرات رزمندگان و شهدای شهرستان، عنوان کرد: بی تردید رسانه های جمعی چه مکتوب، چه تصویری و چه سایبری در انتقال ارزش های والای اسلامی و انقلابی در هر زمان به نسل بعد جزء تأثیرگذارترین مراجع و منابع اطلاع رسانی هستند.

«مجید فلاحی» مسئول بسیج رسانه تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: بسیج رسانه تویسرکان فعالیت رسمی خود را از سال گذشته آغاز کرد و امروز به طور مستقل دفتر این قشر از بسیج افتتاح شد. 

وی با بیان اینکه راه اندازی این دفتر فرصت مناسبی برای در کنار هم قرار دادن خبرنگاران تویسرکان است، از ثبت 18 فعال تویسرکانی در عرصه رسانه در سامانه مرتبط خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام 11 نفر دیگر نیز در دست اقدام است.

مسئول بسیج رسانه تویسرکان افزود: بسیج رسانه در حقیقت نقش هماهنگی، آموزشی، هدایت و حمایت از خبرنگاران را بر عهده دارد.

فلاحی تصریح کرد: بسیج رسانه پل ارتباطی مستحکمی بین رده ها و اقشار مختلف از پایگاه ها تا رده های بالاتر بسیج و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه چندان مورد حمایت نیستند، تصریح کرد: خوشبختانه بسیج رسانه با برخورداری از اهمیت ویژه ای که دارد، در حمایت از جایگاه خبرنگاری با توجه به اینکه رسالت بسیج یک وظیفه ملی و همگانی است، می تواند اثربخش باشد.

 مسئول بسیج رسانه تویسرکان از برگزاری یک دوره آموزش خنرنویسی و گزارش نویسی برای اعضا بسیج رسانه در تویسرکان در هفته آینده خبر داد و گفت: ارتقاء سطح دانش خبرنگاری در بین اعضاء رسانه یکی دیگر از وظایف محوله این قشر است.

فلاحی همچنین عنوان کرد: شرایط لازم فراهم شده تا به زودی اعضای بسیج رسانه تویسرکان در سفری، از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کنند.

به گزارش رودآور، همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، دفتر بسیج رسانه شهرستان  صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان