آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 13:04   |   کد مطلب: 20513
کسب دو عنوان برتر وزارت آموزش و پرورش توسط پژوهشگران تویسرکانی
تویسرکانی ها صاحب عنوان پژوهش سرا و دانش آموز پژوهنده برتر وزارت آموزش و پرورش شدند
پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان تویسرکان توانست دو عنوان برتر وزارت را در حوزه پژوهش کسب کند.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از کسب عنوان بزرگ پژوهش سرای برتر و عنوان مهم دانش آموز پژوهنده برتر وزارت آموزش پرورش توسط تویسرکانی ها خبر داد و گفت: پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان تویسرکان توانست برای دومین بار پژوهش سرای برتر وزارت شود.

وی اظهار کرد: بر طبق ارزیابی دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های دو سالانه پژوهش سرای های کشور و اعلام پژوهشگاه مطالعات وزارت، پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان تویسرکان توانست با تلاش مدیریت و کارشناسان این مرکز برای دومین مرتبه یکی از چهار پژوهش سرای برتر وزارت را به خود اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: ارزیابی فعالیت های پژوهش سرای ها به صورت دو سالانه از فعالیت های مختلف پژوهشی، رتبه های ملی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی و تجهیزات و انجمن ها انجام می شود و این پژوهش سرا نیز در سال تحصیلی 92ـ 91 نیز توانست به عنوان یکی از چهار پژوهش سرای برتر معرفی شود.

اسدبیگی کسب این موفقعیت های بزرگ حاصل نگاه علمی و عمیق نسبت به پژوهش های دانش آموزی، فعالیت های تیمی و تلاش هدفمند و کارشناسانه این مرکز و حمایت های حوزه مدیریت شهرستان و اداره کل مربوطه دانست و عنوان کرد: این پژوهش سرا در سال 89 به مدیریت محمد توکلی و با تغییر نگرش نسبت به امر پژوهش و تهیه و تجهیز زیرساخت های پژوهش های دانش آموزشی و با وجود توجه خاص وزارت و پژوهش سراهای کشور به متوسطه دوم خلاف رودخانه حرکت کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان پژوهش سرا خشت اول پژوهش و تولید تفکر پژوهشی را از مقطع ابتدایی قرار دادند و با سیستم داشت، کاشت و برداشت در مزرعه پژوهش به ترویج و تولید تفکر پژوهشی پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان همچنین از کسب عنوان دانش آموز پژوهنده برتر وزارت توسط دانش آموز تویسرکانی بر طبق ارزیابی دفتر آموزش متوسه نظری وزارت و اعلام پژوهشگاه مطالعات توسط امیر حسین اسماعیل بیگی خبر داد.

اسدبیگی افزود: این دانش آموز در مقطع چهارم رشته ریاضی از دبیرستان نمونه شهید بهشتی و عضو فعال پژوهش سرا مشغول تحصل است و از مقطع متوسطه اول به عضویت پژوهش سرا در آمد و فعالیت های مختلف پژوهشی خود را در زمینه های رباتیک، هوا فضا، نانو و نجوم انجام داد که در نهایت با تلاش های مستمر موفق شد رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: از موفقیت های این دانش آموز می توان به کسب رتبه چهارم کشوری در شانزدهمنی جشنواره جوان خوارزمی در سال 93، رتبه دوم کشوری در ششمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه سال 92، رتبه سوم کشوری در هفتمین جشنواره فناوری نانو؛ طرح اول مهر ماه 93، رتبه سوم کشوری در هفتمین جشنواره فناوری نانو؛ طرح دوم مهرماه 93 و رتبه برتر برگزیده کشوری در نهمین همایش نجوم زنجان در اردیبهشت ماه سال 93 اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: اسماعیلی بیگی به عنوان برگزیده استانی پانزدهمین جشنواره خوارزمی با ارائه طرح "ساخت هواپیمای سوختی با بدنه نانویی و قابلیت نصب GPS و دوربین"  معرفی شده بود  و به عنوان نماینده استان در اولین جشنواره "فاوا" در بخش "پروژه های کاربردی هوافضا" نیز حضور داشت.

وی کسب این موفقیت بزرگ را به وی و خانواده، مدیریت و کارشناسان پژوهش سرای دانش آموزی تویسرکان تبریک گفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان