آخرین اخبار

9. آذر 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 20531
مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان از انتخاب محمد امیری کارآموز معلول تویسرکانی فنی و حرفه ای برادران تویسرکان برای حضور در مسابقات جهانی مهارت معلولان که در فرانسه برگزار می شود، خبر داد.

«رضا حکمتی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امیری به عنوان یک جوان فعال، بدون توجه به معلولیت خود، از سال 89 در رشته کنده کاری کارآموز  مرکز فنی و حرفه ای شهید مفتح شد.

وی اظهار کرد: این جوان خوش آتیه تویسرکانی سال گذشته در اولین المپیاد ملی مهارت در سطح کشور و در رشته کنده کاری مدال نقره را کسب کرد.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان افزود: با توجه به فعالیت ها شاخصه های انتخابی دیگر، در نهایت امیری برای حضور در مسابقات جهانی مهارت معلولان که در فرانسه برگزار می شود انتخاب شد.

حکمتی عنوان کرد: امیری همچنین در رشته های دیگری از جمله مبل و منبت و کابینت سازی نیز حضور فعالانه دارد.

وی در ادامه از فعالیت هشت کارگاه ثابت آموزشی از جمله کارگاه های صنایع چوب، برق ساختمان، تراشکاری،  برق خودرو، لوله کشی صنعتی و رایانه با 53 حرفه زیر مجموعه آن ها توسط مرکز آموزش فنی حرفه ای تویسرکان خبر داد.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان بهره مندی کارآموزان از آموزش های مبتنی بر شغل و شایستگی و به صورت کوتاه مدت از مزایای آموزش های فنی و حرفه است.

حکمتی عنوان کرد: این آموزش ها برای کلیه افراد در سن کار و سطح تحصیلی مختلف امکان پذیر است، مضاف بر اینکه استفاده از بیمه در برخی رشته ها نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه گواهینامه های آموزشی این مرکز دارای ارزش بین المللی است، افزود: این آموزش ها بر اساس مشاوره و هدایت شغلی ارائه می شود.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "امروزه کشور به موازات نیاز به علم به پنجه های کارآمد هم نیاز دارد"، گفت: خوشبختانه آموزش های ارائه شده در مراکز فنی و حرفه ای در ایجاد بازوهای توانمند شغلی در جامعه مؤثر هستند و در این راستا گام های مثبت بزرگی برداشته شده است.

گزارش تفصیلی با محمد امیری این جوان پویا و سرزنده تویسرکان پنجشنبه هفته جاری به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی خروجی سایت رودآور قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان