آخرین اخبار

9. آذر 1394 - 21:02   |   کد مطلب: 20536
معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی گفت: سوژه یابی که امسال برای پوشش رسانه ای انجام می شود بیشتر از سال های گذشته است و در مجموع حداقل بیش از 40 درصد از فعالیت های رسانه ای برای پوشش اربعین متمرکز می شود.

«حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور، با اشاره به ضرورت به تصویر کشیدن راهپیمایی عظین عاشقان حسینی(ع)، گفت: به نظر می رسد پوشش خبری امسال بهتر و کاملتر از سال قبل انجام می شود.

وی اظهار کرد: این د حالی است که در سال گذشته تا حدودیدر داخل کشور عراق با برخی مشکلات روبرو بودیم، اما در سال جاری خوشبختانه همکاری این کشور بیشتر و گسترده تر شده است.

معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی همچنین از فعالیت رادیو اربیعن به عنوان ظرفیتی برای اطلاع رسانی و خدمت دهی به مسفران حرم حسینی در داخل و خارج از ایران خبر داد و افزود: شبکه اربعین روی موج اف ام ردیف 95.5 راه‌اندازی شده است و در کربلا موج 90.9 ای ام و در نجف اشرف موج 91.9 ای ام را پوشش می دهد و در طول مسیر راهپیمایی نیز قابل دریافت است.

 حجت‌الاسلام موسوی مقدم عنوان کرد: علاوه بر این اقدامات صورت گرفته، تصمیم بر آن است در سال جاری به نسبت سال گذشته تعداد مستندهایی که بنا است ساخته شود بیشتر شده و تعداد گزارشگرانی که مکان های مختلف مستقر شدند نیز بیشتر است.

وی گفت: ویژه تر آنکه علاوه بر شبکه های بین المللی کشور ما، شبکه های بین المللی همسو با رسانه های کشور ما نیز در محل های خاص خود مستقر شده اند و پوشش کافی می دهند.

 معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی ادامه داد: سوژه یابی که امسال برای پوشش رسانه ای انجام می شود بیشتر از سال های گذشته است و در مجموع حداقل بیش از 40 درصد از فعالیت های رسانه ای برای پوشش اربعین متمرکز می شود.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم همچنین افزود: گزارش های آنلاین و زنده هم در رادیو اربعین و هم در شبکه های سراسری خواهیم داشت، مضاف بر اینکه در سال جاری برنامه هایی حتی به صورت انیمیشن درباره چگونگی سفر، مسیر و مسائل بهداشتی برای زائران از روزهای قبل پخش شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان