آخرین اخبار

12. آذر 1394 - 15:31   |   کد مطلب: 20583
رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان گفت: مراسم زیارت از بعید پیامبر اکرم در ۵۰ هیئت مذهبی و در مساجد تویسرکان، همزمان با 28 صفر برگزار می شود.

به گزارش رودآور، «علیرضا بیاتی» با اشاره به برگزاری مراسم زیارت حضرت رسول(صل الله علیه و آله و سلم) 28 صفر سال جاری همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع و بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان، گفت: در این راستا 50 هیئت مذهبی در تویسرکان حضوری پر رنگ خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در این مراسم ها توجه به معانی و مضامین اساسی زیارت تأکید بسیار است، چرا که توجه به این گونه مفاهیم با رویکرد ارتقاء آموزه های دینی و باورهای اعتقادی و دینی مردم سبب افزایش سطح کیفی عزاداری ها می شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان با اشاره به شخصیت و فضایل انسانی و اخلاقی نبی مکرم اسلام(ص)، افزود: قرائت زیارت از بعید پیامبر اعظم(ص) حرکتی ارزشمند در رستای تجه به وجود شخصیتی رسول اکرم(ص) است تا بدین وسیله ابعاد شخصیتی آن اسوه اخلاق برای همگان بیش از پیش تتبیین و تشریح شود.

بیانیبا تأکید بر اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) الگویی نمونه برای جهانیان است، عنوان کرد: سعی بر این است تا برنامه های هیئت های مذهبی در روز 28 صفر با محوریت معرفی شخصیت عظیم و بزرگوار پیامبر اسلام(ص) در همه ابعاد انجام شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان