آخرین اخبار

15. آذر 1394 - 21:14   |   کد مطلب: 20637
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از اسکان 50 مسافر گرفتار در برف و کولاک در پایگاه امداد جاده ای خیرآباد و مسجد روستای خیرآباد در این شهرستان خبر داد.

«رحمت الله الوندی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به بنال بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی تویسرکان و اختلال در رفت و آمد خودروها در محور جوکار ـ تویسرکان، امدادگران پایگاه امداد جاده ای خیرآباد به همراه تمامی اکیپ های امدادی تویسرکان 50 مسافر را در این پایگاه و مسجد روستای خیرآباد اسکان دادند.

وی اظهار کرد: این امدادگران با تجهیزات کامل، از جمله دو آمبولانس، چهار خودرو سبک و سنگین و یک خودور به کمک مسافران و رانندگان گرفتار در برف رفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از واژگون شدن 6 خودور و انحراف 15 دستکاه خودور دیگر از جاده خبر داد و افزود: خوشبختانه مصدوم خاصی نداشتیم، اما می طلب که رانندگان احتیاط لازم را برای عبور در جاده های برفی داشته باشند.

الوندی عنوان کرد: با وجود آنکه بستن زنجیر چرخ جز واظیف امدادگران نیست، اما آنان با تفکر نوع دوستی در زیر بارش برف به کمک رانندگا رفته و زنجیرچرخ را نیز کمک آنان بستند.

وی با بیان اینکه این امدادها به طور مستمر همچنان ادامه دارد از مسافران خواست در فصول سرد سال، تجهیزات زمستانی مناسب را همراه خود داشته باشند.

به گزارش رودآور، بارش برف از صبح امروز محورهای مواصلاتی تویسرکان را سفید پوش کرد، با وجود آنکه گفته می شود، در جاده ها نمک پاشی و برف روبی انجام شده، اما به گفته شاهدان عینی این اقدامات به طور کامل و مناسب انجام نشده است و مردم خواستار اقدام درخور توجه مناسب تری در این زمینه شدند و از مسئولان امر خواستند برای در امان ماندن و گرفتار نشدن مسافران و رانندگان در جاده ای برفی سریعتر و به موقع برای برف روبی جاده ها وارد عمل شوند.

تصاویری از خودورهای متوقف شده در کنار پایگاه امداد جاده ای خیرآباد تویسرکان

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان