آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 0:54   |   کد مطلب: 20647
فرماندار توسرکان گفت: با وجود بارش برف، کولاک و یخبندان تمامی راه های شهری و روستایی شهرستان تویسرکان باز است و تردد در آن ها جریان دارد، اما تردد خودروها در تمامی راه ها تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به بارش برف و کولاک و یخبندان در شهرستان تویسرکان، گفت: با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و شهرداری تویسرکان راه های سطح شهرستان و بخش های مرکزی و قلقلرود باز است.

وی اظهار کرد: با این وجود و با توجه به کاهش شدید دما حتی با وجود برف روبی و نمک باشی، یخبندان مجدد صورت می گیرد و می طلب که شهروندان از ترددهای غیرضروری دوری کرده و در صورت نیاز به طور قطع از زنجیر چرخ استفاده کنند.

فرماندار تویسرکان افزود: مکان های اسکان ضروری مسافران نیز مشخص شده و در صورت نیاز در اختیار به مسافران و گرفتار شدگان در برف و کولاک قرار می گیرد.

مومیوند در توصیه به رانندگان، همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات سفرهای زمستانی و سوخت کافی را در روزهای برفی و یخبندان ضروری دانست و گفت: گزارش تکمیلی و جامع تری صبح دوشنبه در اختیار رسانه ها برای اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان