آخرین اخبار

27. دى 1394 - 23:29   |   کد مطلب: 21117
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

«سرهنگ محمدمعصومی» در کفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در روزهای گذشته پرسنل پاسگاه سیدشهاب ئر حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی و اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودورهای عبوری به یک دستاه کامیون بنز مشکوک می شوند.

وی اظهار کرد: مأموران این فرماندهی در بازرسی از خودوری تعداد 15 هزار و 167 قلم البسه قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه البسه قاچاق کشف شده به صورت گونی های پلاستیکی جاسازی شده بودند، افزود: راننده کامیون بر روی گونی ها به صورت ماهرانه ای کاغذ و چسب زده و گونی ها را بسته بندی کرده بود.

معصومی با اشاره به اینکه راننده از شهرستان کامیاران به مقصد تهران بارگیری کرده بود، عنوان کرد: پس از بازرسی از خودور و کشف کالای قاچاق، کالای مکشوفه برای تحویل و طی مراحل ادارای و قضائی به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: پرونده مورد نظر نیز تشکیل و به همراه راننده به مراجع قضایی اعاده و راننده خدور با قرار یک و نیم میلیارد تومان روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه گفت: مبارزه با قاچاق از عوامل اصلی رشد شاخص های اقتصادی کشور است و مبارزه با این کسب شوم را می توان وظیفه تک تک شهروندان دانست.

معصومی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگوه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/  

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان