آخرین اخبار

2. اسفند 1394 - 3:16   |   کد مطلب: 21762
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان از برگزاری سلسله نشست های انتخاباتی و جلسات پرسش و پاسخ با هدف احیا و تقویت روحیه مطالبه گری در بین نخبگان و با حضور نخبگان و کاندیداهای مجالس خبرگان و شورای اسلامی در تویسرکان خبر داد.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به دو انتخابات مهم پیش روی در هفتم اسفندماه جاری، گفت: بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان در راستای بصیرت افزایی و احیای روحیه مطالبه گری به ویژه در نخبگان شهرستان تویسرکان، به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات آتی، سلسله نشست های هم اندیشی و پرسش و پاسخ با حضور کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به همت بسیج دانشجویی تویسرکان رگزار می کند.

وی اظهار کرد: این جلسات با حضور 100 نفر از نخبگان شهرستان اعم از استاد، دانشجو، طلبه و فرهنگیان و کاندیدای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهار شنبه از سوم تا پنجم اسفندماه جاری از ساعت 14 و 45 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در تویسرکان برگزار می شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: فرهنگ سازی عمومی و عادت دادن نخبگان شهرستان به داشتن روحیه مطالبه گری با رویکرد توجه به توسعه همه جانبه و تقویت احساس پرسشگری برای رسیدن به اهداف متعالی از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها و جلسات پرسش و پاسخ است.

اردلان تصریح کرد: بی تردید جامعه کنونی ما به ویژه در شهرستان تویسرکان نیازمند نهادینه شدن روحیه مطالبه گری عامه مردم به ویژه نخبگان برای پیشرفت و توسعه ای رو به جلو است و برگزاری این گونه جلسات در تقویت و احیا روحیه انقلابی و مطالبه گری بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان