آخرین اخبار

2. اسفند 1394 - 16:36   |   کد مطلب: 21765
پایانی بر تمامی شایعات/ مفتح در گفت و گوی تفصیلی با رودآور چه گفت؟
6 سوال، 6موضع؛ 6 پاسخ/فتنه، نفوذ، اقتصادمقاومتی، امنیت کشور،استکبار و وام دار بودن یا نبودن
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی 6 موضع اساسی خود درباره 6 مسئله مهم از جمله فتنه، نفوذ، اقتصادمقاومتی، امنیت کشور،استکبار و وام دار بودن یا نبودن خود را با زبانی روشن بیان کرد.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره فتنه 88، گفت: در سال 88 نماینده مجلس بودم و در رابطه با این فتنه بزرگ موضع شفاف و روشنی داشته و با تبعیت از مواضع صریح مقام معظم رهبری در این رابطه از همان ابتدای شکل گیری فتنه، آن را به عنوان خط قرمز نظام محکوم کرده ام و نسبت به مخالفت با حامیان و ساکتان فتنه موضع گرفته ام.

جریان نفوذ دشمن، جریای مستمر است/ضرورت شناسایی نفوذی ها

وی همچنین با اشاره به مسئله نفوذ در کشور در بخش های مختلف و اجرای پروژه نفوذ از سوی دشمنان اسلام و انقلاب، اظهار کرد: مسئله نفوذ، موضوعی است که باید تمامی مسئولان نظام به آن توجه کنند، چرا که دشمنان ما با برنامه ریزی های متعدد، پروژه نفوذ را کلید زده اند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان همواره برای براندازی نظام ما در حال توطئه هستند و از روش هایی که به شدت دنبال می کنند موضوع نفوذ است، جریانی که به صورت مستمری علیه ملت ما پیگیری می کنند.

مفتح با تأکید بر اینکه مهمترین مسئله در رابطه با نفوذ، شناسایی عوامل نفوذ است، تصریح کرد: مسئولان ذی صلاح از جمله دستگاه های اطلاعاتی بایستی با از شناسایی دقیق از ورود نفوذی ها جلوگیری کنند و با موضوع نفوذ به طور قاطع برخورد کنند.

وی با بیان اینکه مجلس نیز با هرگونه نفوذی مخالفت می کند و در این درباره موضع شفاف و روشنی طبق وظایف خود دارد، عنوان کرد: شناسایی نفوذی ها باید با دقت در رفتار و عملکردشان صورت گیرد، چه بسا افرادی در ظاهر خودشان را هماهنگ و همراه نشان می دهند اما در نفوذی بوده و قصد ضربه زدن نظام را داشته باشند و به طور کلی مقابله با جریان نفوذ در تمام سطوح و اشکال آن امری کاملاً ضروری است.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور

نماینده مردم تویسرکان همچنین به مواضع مجلس در قبال منویات رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: از همان ابتدای ابلاغ سیاست های کلی اقتصادی مقاومتی، این امر در کمیسیون های مختلف مجلس مورد بررسی قرار گرفته، چرا که اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است.

مفتح افزود: اقتصاد مقاومتی در مقابله با اقتصادی که مبتنی بر تئوری های غربی است مطرح شده و از آنجا که اقتصاد غرب، تئوری و مفروضاتی دارد که با ارزش های انقلابی و اسلامی ما سازگار نیست، از این رو نمی تواند الگویی مناسب برای اقتصاد کشور ما باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کنیم باید اقتصادی متناسب با ارزش های آن طرح ریزی شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که از مهمترین ویژگی های آن، عدالت محوری است راه نجات و پیشرفت اقتصاد کشور محسوب می شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، اقتصاد مقاومتی را مبتنی بر توجه به داشته های درون کشور از جمله ظرفیت ها، عوامل فیزیکی و نیروی انسانی داخلی دانسته و گفت: مجلس نیز به ویژه در برنامه ششم توسعه تصویب کردیم و قوانین، به دنبال راهکارهای مناسب برای تنظیم بودجه و قوانینی متناسب با اقتصاد مقاومتی است.

مجلس در شناسایی منابع مطمئن درآمدی برای تأمین بودجه دفاعی همت ویژه دارد

مفتح در ادامه از حمایت مجلس از بودجه های مطرح شده برای نیروهای مسلح در راستای حفظ امنیت نظام خبر داد و گفت: همه ساله در زمان بررسی لایحه بودجه کشور، شاهد این مسئله بودیم که اگر مسئولان هر بخشی از نیروهای مسلح معتقد بودند این بخش نیاز به تقویت دارد، مجلس تمام همت خود را در راستای شناسایی منابع مطمئن درآمدی برای تأمین بودجه آن حوزه گذاشته است.

نابودی اسرائیل و امریکا از اهداف انقلاب است

وی همچنین به موضوع تفاوت و تضاد ماهیتی جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی ما مبتنی بر عدالت است، در حالی که نظام سلطه و در رأس آن امریکا که سمبل استکبار جهانی است مبتنی بر ظلم و ستم است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نابودی رژیم پهلوی، رژیم غاصب صهیونیست و شیطان بزرگ، امریکا را از اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: تاکنون یکی از این سه هدف محقق شده و امید است به یاری خدا با نابودی اسرائیل غاصب، و نیز نظام استکباری امریکا، دنیا از ظلم و ستم این ظالمان رهایی یابد.

در 7 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد حمایت اصول گرایان بوده ام

مفتح در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر خود را درباره حمایت اصلاح طلبان از وی بیان کند، با اشاره به حضور خود در انتخابات مجلس چهارم، و مجالس پنجم، ششم، هفتم و هشتم و نهم( تویسرکان)، که به جز مجلس ششم در بقیه ادوار مذکور نماینده مجلس بوده است، گفت: در جریان انتخابات تمامی این ادوار همواره از سوی گروه های مختلف اصول گرا حمایت شده است و علاوه بر آن در هر دوره ای نیز متناسب با شرایط اجتماعی در آن دوره از سوی برخی دیگر از گروه ها نیز مورد حمایت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نیز علاوه بر تأیید اصول گرایان، گروه ها و جریان های دیگری با وجود اختلاف سلیقه و دیدگاه و در راستای توسعه شهرستان و ایجاد فرصت برای رشد شتابان تویسرکان و جبران عقب ماندگی های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان در سال همدلی و همزبانی وبه ویژه با شرایط پیش آمده مبتنی بر فعالیت های دو سال و نیم اخیرکه به یاری خدا اقبال عمومی قاطبه اهالی شهر و روستا را به دنبال داشته است از اینجانب در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت کرده اند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان