آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 18:06   |   کد مطلب: 21872
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری سه سارق حرفه ای منازل مسکونی با هفت فقره سابقه سرقت خبر داد.

«سرهنگ محمد معصومی» سه شنبه در گفت و گو با رودآور گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه شهرستان تویسرکان، دستگیری سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات با هدف شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی اضافه کرد: ماموران پس از تحقیقات فنی پلیسی و رصد اطلاعاتی، سرانجام موفق شدند یکی از این سه سارق حرفه ای را شناسایی و رد یابی کنند.
معصومی بیان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضایی ماموران به صورت نامحسوس، وی را تحت نظر قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کرده و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
به گفته وی در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده از سارق دستگیر شده، به هفت فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تویسرکان با همدستی یکی از دوستان خود و فروش اموال سرقت شده به شخصی در یکی از شهرستان های همجوار اعتراف کرد و به دنبال آن و بلافاصله همدست سارق و شخص مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه کشف شدند.
معصومی ادامه داد: در بازرسی های دقیق پلیسی، 9 تخته فرش به ارزش 120 میلیون ریال و چند دستگاه لپ تاپ و تلویزیون ال سی دی از سارقان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
وی خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده از سابقه داران و زندانیان آزاد شده و دارای سوابق متعدد سرقت، درگیری و حمل مواد مخدر بودند و دو روز پس از آزادی از زندان اقدام به طراحی سرقت کرده بودند.
معصومی متذکر شد: این سارقان همچنین دارای اعتیاد به مواد سفید مخدر و شیشه هستند که پس از اعزام به دادگاه روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق خودرو در این شهرستان خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تویسرکان در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو در شهرستان اراک و تردد سارقان آن در حوزه استحفاظی این شهرستان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس و پس از هماهنگی با مقام قضایی، سارقان ماشین سواری در حال تردد در حوزه شهرستان تویسرکان دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.
معصومی توضیح داد: سارقان دستگیر شده در گفته های خود به سرقت یک دستگاه خودروی پراید از شهر اراک و انتقال آن به شهر دامغان و رها کردن خودرو در اطراف شهر اعتراف کردند.
وی ادامه داد: همچنین این دو سارق ابراز کردند که نسبت به مسموم کردن یک پیرمرد توسط شیرینی مسموم شده در شهرستان ملایر اقدام کرده و پس از بیهوشی وی مبلغ یک میلیون ریال پول نقد، عابر بانک و تلفن همراه وی را به سرقت برده اند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان