آخرین اخبار

14. اسفند 1394 - 11:11   |   کد مطلب: 21880
فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد:
دستگیری سارقان خودرو در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی و دستگیری دو سارق خودرو که در اراک اقدام به سرقت کرده بودند خبر داد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تویسرکان در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو در شهرستان اراک و تردد سارقان آن در سطح حوزه استحفاظی تویسرکان بلافاصله با تشکیل یک تیم ویژه مؤموران مجرب موضوع در دستور کار ویژه این فرماندهی قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد.

وی اظهار کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی مأموران سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی در حالی که در سطح حوزه استحفاظی در تردد بودند، غافلگیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در بازجویی اولیه سارق منکر هر گونه سرقت شد، که پس از جمع آوری اطلاعات لازم در این باره چاره ای به جز بیان حقیقت نداشت و لب به سخن و افشای چگونگی سرقت کرد.

معصومی گفت: سارق اعتراف کرد در هفته گذشته با همدستی یکی از دوستانش اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی پراید از شهر اراک و انتقال آن به شهر دامغان و رها کردن خودرو در مکانی در اطراف شهر کردند.

وی تصریح کرد: سارقان همچنین پس از مدتی نیز در شهر ملایر با همکاری یکدیگر در میدان شهر با خوراندن یک شیرینی مسموم شده به یک پیرمرد اقدام به مسمومیت و بیهوش کردن وی و سرقت مبلغ یک میلیون ریال پول نقد، کارت عابر بانک و تلفن همراه از داخل جیب و رها کردن پیرمرد در همان حال کردند که در این باره نیز با شناسایی پیرمرد و مواجه حضوری با سارقان موضوع کشف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان عنوان کرد: مأموران بلافاصله برای دستگیری همدست سارق اقدام و با هماهنگی مقام قضایی وی نیز در مخفیگاهش دستگیر، پرونده تکمیل و متهمان به مراجع قضایی معرفی و به جرم سرقت خودرو و جرائم عمومی علیه اموال و اشخاص روانه زندان شدند.

معصومی افزود: به دنبال اعترافات سارقان، مالک خودرو مسروقه شناسایی و موصوع نز با اعلام محل رها شدن خودرو به پلیس شهر دامغان از آن طریق خودرو پراید توسط آن پلیس کشف و تحویل مال باخته شد.

وی از شهروندان خواست: به توصیه های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت خودرو رعایت و هر گونه موارد مشکوک را در این باره با مرکز 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان