آخرین اخبار

7. فروردين 1395 - 11:28   |   کد مطلب: 22291
همزمان با سالروز یگانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهراء(س)، جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن فردوسی تویسرکان ویژه خواهران برگزار می شود.

به گزارش رودآور،به همت بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان و با تلاش و همکاری حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) و شهیده سمیه به مانند سال های گذشته جشن بزرگ میلاد کوثر در تویسرکان برگزار می شود.

«مرضیه نانکلی» فرمانده حوزه مقاومت شهیده سمیه در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: جشن بزرگ میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه(س) چهارشنبه هفته جاری برابر با 11 فردوین ماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در سالن فردوسی تویسرکان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مراسم معنوی همراه با سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه جانبی با موضوع فرزندآوری برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهیده سمیه همچنین از برگزاری جشن هایی با همین عنوان در پایگاه های مقامت در هفته زن خبر داد و اظهار کرد: برنامه های فرهنگی تدوین شده در سال های گذشته و به تبع آن، در سال جاری در راستای معرفی بیش از پیش سبک زندگی فاطمی برای بانوان جامعه است.

نانکلی تصریح کرد: بزرگداشت مقام والای زهرای مرضیه(س) با اجرای برنامه های مختلف سبب ترویج و گسترش سیره و فرهنگ فاطمی و ارائه الگویی نمونه برای بانوان جامعه به ویژه برای جوانان می شود.

وی عنوان کرد: ولایت مداری،عصمت، حیاء، عفت و پاکدامنی، حجاب، صداقت، ایمان، عبادت، زهد و تقوای ریحانه پیامبراعظم(ص) بر کسی پوشیده نیست، از این رو جوانان این مرز و بوم با شناختن سیره فاطمی و سبک زندگی همه جانبه این بانوی والامقام، می توانند در مسیری روشن قدم بردارند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان