آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 12:32   |   کد مطلب: 22340
پسر جوانی که با همکاری و همدستی سارقی، نقشه دزدی از منزل مادر خود را طراحی کردند بود توسط مأموزان نیروی انتظامی تویسرکان دستگیر شد.

«سرهنگ محمد معصومی» فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در گفت و گو خبرنگار رودآور، از کشف یک فقره سرقت به عنف نزدیک به آزار و دستگیری سارق در تویسرکان خبر داد.

وی اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف و نزدیک به آزار  خانمی مسن در روستای کرزان، مأموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شده و پس از بررسی های دقیق مشخص شد سارق با صورت پوشیده وارد منزل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارق از تنهایی زندگی کردن این خانم مسن در منزلش سوء استفاده کرده و به قصد سرقت وارد منزل وی می شود و در اقدامی با ضرب و شتم این خانم، قصد سرقت طلاهای وی را داشته است که موفق به پیدا کردن آن نمی شود.

معصومی افزود: با حضور یکی از فرزندان پیرزن، سارق با سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه از منزل متواری می شود و و با توجه به جراحات وارده به پیرزن، وی به بیمارستان منتقل و پیگیری امور به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در نهایت با یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم شناسایی، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: متهم در ابتدای امر از اعتراف به سرقت اجتناب می کرد، اما با ارائه مدارک و مستندات از سوی پلیس و شناسایی متهم از طرف شاکیه، چاره ای به جز بیان حقیقت نداشت و لب به اعتراف گشود.

معصومی در ادامه گفت: در اعتارافات متهم مشخص شد طراحی اصلی ماجرا یکی از فرزندان پسر این خانم مسن بوده است که نقشه دزدی از منزل مادر توسط وی کشیده می شود.

وی افزود: پلیس نیز فرزند پسر را دستگیر و بعد از تشکیل پرونده طی مراحل قانونی ه ردو متهم تحویل مراجع  قانونی داده شدند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان