آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 13:11   |   کد مطلب: 22342
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در یک عملیات پلیسی یک باند توزیع کننده دو نفره مواد مخدر در تویسرکان متلاشی و طی آن 137 کیلوگرم مواد از نوع گراس کشف شد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی و فنی درباره فعالیت توزیع کنندگان   مواد مخدر در سطح شهرستان تویسرکان مأموران موفق به شناسایی یک باند دو نفره توزیع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: پلیس در عملیاتی غافلگیرانه پس از اخذ دستور قضائی و رعایت تمامی موزاین شرعی و قانونی در بازرسی از منزل متهمان، در نهایت موفق به کشف 137 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس شدند.

معصومی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که این باند دستگیره شده از فروشندگان حرفه ای سطح شهرستان بوده که اقدام به تهیه و توزیع گراس در سطح شهرستان می کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا متهمان پرونده به برای مراحل قانونی به مراجع قضائی، با تقدیر از تعامل مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان