آخرین اخبار

13. فروردين 1395 - 10:16   |   کد مطلب: 22404
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از بارش برف و کولاک در گردنه آوج و بارش شدید باران در آزاد راه همدان ـ ساوه خبر داد.

«سرهنگ مهدی شاکری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره وضعیت محورهای مواصلاتی استان همدان در روز طبیعت، گفت: هم اکنون در گردنه آوج با بارش برف و کولاک زمینی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در محورهای همدان ـ کرمانشاه، گردنه اسدآباد و همدان ـ سنندج بارش برف خفیف داریم، اظهار کرد: در سایر محورها با بارش پراکنده برف روبرو هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان از بارش شدید باران در محور آزاد راه همدان ـ ساوه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در سال جاری روز طبیعت مصادف با روز جمعه است، بیشتر مسافران نوروزی در روزهای قبل به شهرهای خود بازگشته اند و محورهای مواصلاتی شلوغی تردد ندارند و بیشتر سفرها درون استانی است.

شاکری با بیان اینکه فردا، چهاردهم فرودین ماه نیز طرح ترافیکی پلیس راه اجرا می شود، عنوان کرد: از 25 اسفندماه که طرح پلیس راه آغاز شده است در مجموع پنج میلیون و 800 هزار تردد در محورهای برخوردار از تردد شمار داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

وی تعطیل بودن حج عمره و ناامنی در کشورهای همسایه را برخی از علل افزایش ترددهای داخلی برشمرد و گفت: بدین سبب سفرهای خارجی کمتر و سفرهای داخلی بیشتر شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان همچنین اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل برفی بودن محور سرکان، تردد کامیون و موتورسیکلت در این محور ممنوع است و تردد در این محور به سمت شهر تا شرایط عادی شود یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان