آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 12:10   |   کد مطلب: 22530
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان خبر داد و گفت: اعتکاف حرکتی عمومی برای خودسازی و ارتقاء معنویت جامعه است.

«حجت السلام علی کاروند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، ماه رجب را از با فضلیت ترین ماه ها دانست و گفت: توصیه های بسیاری از ائمه اطهار(ع) برای بهره مندی از این ماه و کسب ره توشه دنیا و آخرت به همگان شده است.

وی اظهار کرد: توجه به اعمال ویژه این ماه در حقیقت مقدمه ای ارزشمند و معنوی برای ماه های مبارک شعبان و رمضان خواهد بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان گفت: سال  گذشته نزدیک به 600 نفر از مردم مؤمن تویسرکان در این مراسم پر فیض حضور داشتند که استقبال جوانان برای این حضور محسوس تر بود.

حجت الاسلام کاروند عنوان کرد: در سال جاری نیز در هفت نقطه از سطح شهرستان تویسرکان مراسم معنوی و انسان ساز اعتکاف برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در مراسم پرفیض اعتکاف از فردا 24 فرودین ماه آغاز می شود، تصریح کرد: در سال جاری این مراسم معنوی در مسجد جامع، مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک طالقانی و مسجدالنبی(ع) شهرک فرهنگیان تویسرکان و نیز مسجد عاشورای شهر فرسفج، مسجد جامع شهر سرکان، مسجد جامع روستای سید الشهاب، مسجد امام حسین(ع) روستای کنجوران سفلی و مسجد جامع روستای جیجانکوه برگزار می شود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان