آخرین اخبار

30. فروردين 1395 - 9:43   |   کد مطلب: 22608
مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه روستای کهنوش تنها روستایی در کشور است که نزدیک به 600 معلم در قید حیات دارد، گفت:راسم تکریم معلمان روستای کهنوش شهرستان تویسرکان نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش یا یکی از معاونان وی برگزار می شود.

«جواد اسدبیگی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: داوزدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد بزرگ، شهید مرتضی مطهری و هفته معلم نزدیک است، از این رو برنامه های متعددی در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روستای کهنوش تنها روستایی در کشور است که نزدیک به 600  معلم دارد، اظهار کرد، گفت: مراسم تکریم معلمان روستای کهنوش شهرستان تویسرکان نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش یا یکی از معاونان وی انجام می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان که خود از روستای کهنوش است به عنوان یکی از معلمان کهنوشی، افزود: مراسم تجلیل از معلمان کهنوشی به صورت خودجوش و توسط خود کهنوشی ها در حسینیه آل رسول الله(ص) کهنوشی ها در همدان برگزار می شود.

اسدبیگی عنوان کرد: روستای کهنوش را می توان جز فرهنگی ترین روستای کشور به حساب آورد چرا که معلمان بسیاری تقدیم به کشور عزیزمان کرده اند.

وی گفت: چه بسیار معلمانی از این روستا که نه تنها در صحنه علم آموزی فعالیت مجاهدانه ای داشتند، بلکه با حضوردر جبهه های نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس نیز، ایثارگرانه وارد میدان شده با رشادت های بی مثال خود شهید، جانباز و یا آزاده شدند.

این معلم کهنوشی در ادامه مقام شامخ معلمان و فرهنگیان را، بسیار ارزشمند دانست و با اشاره به اینکه یک معلم در جایگاه معلمی وظیفه و مسئولیت سنگینی دارد، تصریح کرد: چه بسا تربیت یک نسل به شاخصه های اخلاقی، اعتقادی و معنوی یک معلم گره بخورد و سرنوشت جامعه ای تغییر کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، برنامه رایزی برای باشکوه برگزار شدن مراسم تجلیل از معلمان کهنوشی به صورت خودجوش توسط، کهنوشی های سراسر کشور و با تشکیل ستادبرگزاری در حال پیگیری است و روز نهم اردیبهشت ماه سال جاری در حسینه آل رسول الله(ص) کهنوش برگزار می شود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان