آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1395 - 10:44   |   کد مطلب: 22709
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از رشد 30درصدی معتکفان در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم مؤمن و خداجوی تویسرکانی در هشت نقطه از شهرستان معتکف شدند.

«حجت الاسلام علی کاروند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از حضور 650 معتکف در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: این معتکفان در هشت نقطه از شهرستان به انجام عبادات خاص مراسم پر فیض اعتکاف می پردازند.

وی اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع، مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک طالقانی و مسجد البنی(ص) شهرک فرهنگیان شهر تویسرکان، مسجد جامع شهر سرکان، مسجد عاشورای شهر فرسفج، مساجد روستاهای کنجوران، سید شهاب و جیجانکوه در حال برگزاری است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: به منظور بهره مندی بیشتر معتکفان از چگونگی اعمال ویژه آن، برای هر نقطه یک مبلغ نیز اعزام شده است.

حجت الاسلام کاروند همچنین عنوان کرد: امروز روز سوم از مراسم پر فیض اعتکاف است و برای معتکفین برنامه های ویژه ای درباره وفات حضرت زینب(س) برگزار می شود.

وی با اشاره به فصاحت و بلاغت حضرت زینب(س)، گفت: عبادت، زهد، تفوا و به ویژه ولایتمداری عمیق آن حضرت را زبانزد خاص و عام بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان تصریح کرد: حضرت زینب(س) با خطبه های روشن گرانه خود کاخ ستم یزدیان را بر سرشان آوار کرد و کلام بیدارگرانه ایشان ادامه دهنده راه امام حسین(ع) در برافراشته شدن پرچم اسلام تا ابد شد.

به گزارش خبرنگار رودآور مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف از روز دوم اردیبهشت ماه جاری مصادف با 13 ماه مبارک رجب آغاز شد و امروز روز پایانی آن است.

انتهای پیام/زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان