آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1395 - 9:53   |   کد مطلب: 22776
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان گفت: نخستین مجمع هم اندیشی نخبگان این شهرستان به همت بسیج دانشجویی و با هدف شناسایی و رفع موانع و مشکلات پیش روی اشتغالزایی و تولیدات شهرستانی با نگاه ویژه به شعار سال برگزار می شود.

«مرتضی اردلان»  در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مجمع نخبگان شهرستان تویسرکان با هدف تحکیم وحدت بیشتر در بین نخبگان شهرستان با هر سلیقه و گرایش سیاسی و تنها با رویکرد پیشرفت و توسعه شهرستان تویسرکان در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی با نگاه ویژه به شعار سال تشکیل می شود.

وی اظهار کرد: اولویت اصلی این برنامه ها در حقیقت شناسایی و رفع موانع و مشکلات اشتغالزایی و تولیدات شهرستانی با ارائه راهکارهای ابتکاری و نو ازسوی نخبگان عرصه های مختلف خواهد بود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: مجمع نخبگان میدانی برای تمرین سعه صدر و بالارفتن سطح تحمل افراد، پذیرش نفدهای منصفانه و بهره گیری از افکار، ایده های صاحب نظران است.

اردالان تصریح کرد: در حقیقت این مجمع محلی است که نخبگان ایده های قابل اجرا ارائه و نقدها منصفانه خواهند داشت و قرار بر آن است مسئولان با تواضع، سعه صدر، مستمع و پذیرای این ایده ها و نقدها باشند.

وی عنوان کرد: نخبگان مجمع حاضر متشکل از طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، قاریان، صاحب نظران فرهنگی و علمی، کارآفرینان، ورزشکاران، هنرمندان، حقوقدانان و بازرایان و اصناف هستند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه نخستین مجمع هم اندیشی نخبگان شهرستان تویسرکان با حضور اعضاء خود و مسئولان برگزار می شود، گفت: بنا بر  آن است تا با صلاح دید اعضاء در هر بازه زمانی دو ماهه این مجمع در راستای پیگیری مطالبات نخبگان و مردم با رویکرد توسعه شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان