آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 11:04   |   کد مطلب: 22877
رئیس اداره هواشناسی تویسرکان گفت: با وجود بارش های مناسب در سال زراعی جاری و میزان افزایش 100درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، همچنان مشکل کمبود آب و منابع آب های زیرزمینی باقی و در وضعیت بحرانی است.

«علیرضا شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: تا اواخر وقت امروز؛ پنجشنبه در برخی ساعات بارش های پراکنده خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: از فردا، جمعه این سیستم بارشی ضعیف می شود و بیشتر آسمان نیمه ابری خواهد بود و در روز شنبه بارشی نخواهیم داشت.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: مجموع بارش های شهرستان در سال زراعی جاری، 600 میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته تاکنون 100 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تاکنون 45 درصد افزایش داشته است.

شمس اللهی تصریح کرد: : با وجود بارش های مناسب در سال زراعی جاری و میزان افزایش 100درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، همچنان مشکل کمبود آب و منابع آب های زیرزمینی باقی و در وضعیت بحرانی است.

وی گفت: متأسفانه گاه گاهی شاهد هستیم که برخی به تصور غلط اینکه بارش ها خوب بوده است، صرفه جویی نمی کنند و تأسف بارتر آنکه دست به فروش آب چاه های خود می زنند و موضوع با توجه به اینکه همچنان منابع آب های زیرزمینی از جمله چاه های عمیق ونیمه عمیق با مشکل روبرو هستند، ضرر جبران ناپذیری به به منبع آبی شهرستان می زند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان